Geplaatst: 8 januari 201411 jaren comment_2130937 Post hier je funny momments in SA Regels[*]Bugs en glitches kunnen hier terecht [*]Bij vele of erg grote plaatjes, gelieve een spoiler gebruiken.
Geplaatst: 8 januari 201411 jaren comment_2130939 ik spawnde laatst na het laden van mn savegame, ontploft er een auto, krijg ik wanted level
Geplaatst: 8 januari 201411 jaren comment_2131115 Leuk topic! Even voor de duidelijkheid, voordat het misgaat: funny moments met betrekking tot bugs of glitches horen in dit topic thuis. Zo houden we de boel wat overzichtelijk.
Geplaatst: 9 januari 201411 jaren Auteur comment_2131482 Ok ;D Moet ik trouwens bij grote plaatjes ook spoilers gebruiken? Bewerkt: 9 januari 201411 jaren door mrfilmpjesmaker123
Geplaatst: 9 januari 201411 jaren comment_2131705 Hangt er een beetje vanaf wat je onder groot verstaat. Eén of twee screenshots uit San Andreas bijvoorbeeld mogen nog wel, bij meer dan twee is een spoiler wel aan te raden. En bij twijfel zou ik gewoon een spoiler gebruiken. Overige vragen mogen overigens ook via PB (privé bericht) , dan kunnen we hier bezig met het topic zelf. Ik zal de regels even in de openingspost plaatsen; check die even alvorens je post.
Post hier je funny momments in SA
[*]Bugs en glitches kunnen hier terecht
[*]Bij vele of erg grote plaatjes, gelieve een spoiler gebruiken.