Jump to content
Geplaatst:
comment_2131336

Ik kan t zelf niet zo gauw vinden, maar weet iemand of hier al een apart topic voor is?

Dit is uiteraard t grootste mysterie van GTA V. De 1 zegt dat t te maken heeft met de UFO boven Mount Chiliad na 100% en de andere zegt dat je de afbeelding over de map moet leggen met de UFO op de plaats van de gecrashte UFO in t noorden. De 3 afbeeldingen zijn de Jetpack, een ei en een UFO. Het is iig t grootste mysterie van GTA. Weet iemand al iets meer?

post-138918-0-87070500-1389272272_thumb.png

post-138918-0-06716400-1389272392_thumb.jpg

post-138918-0-09205700-1389272505_thumb.jpg

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 18.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2255452

Ik denk dat er helemaal geen Jet-Pack in GTA V wordt toegevoegd, want dat is gewoon te onrealistisch.

En heel veel mensen in GTA Online gaan elkaar zitten trollen, en daardoor krijg je heel veel Bad Sports.

• 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_2330977

Sinds de laatste update is de space docker voor iedereen beschikbaar via de garages mits je alle UFO parts hebt gevonden het voertuig hebt unlocked.

Misschien komt er dus nog een update met SP verhaal waar je dit voertuig nodig hebt?

Waarschijnlijk is het nergens voor bedoeld, maar is het gewoon een auto die je kan unlocken.
Geplaatst:
comment_2330988

Ik denk dat er helemaal geen Jet-Pack in GTA V wordt toegevoegd, want dat is gewoon te onrealistisch.

En heel veel mensen in GTA Online gaan elkaar zitten trollen, en daardoor krijg je heel veel Bad Sports.

Want een railgun is wel realistisch wou je zeggen :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.