Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

MOOI: Rustgevende timelaps van Grand Theft Auto V!

Gisteren poste Dexist dit mooie filmpje op ons forum wat hij had gevonden op YouTube. Aangezien ik het filmpje zo mooi en rustgevend is kan ik het niet laten om het met jullie allemaal te delen. In de door BoomStickChick gemaakte time-lapse zie je Los Santos en Blaine County op zijn mooist. Waarmee dit filmpje nogmaals bevestigd hoe mooi GTA5 er eigenlijk uit ziet met al zijn detail. cool2.gif

Heb je zelf een filmpje gemaakt of ben je een leuk filmpje op het internet tegen gekomen vergeet me dan vooral niet te tippen.

Bron video:

Featured Replies

Dit vind ik nou een perfect voorbeeld van een 'timelaps' filmpje, de muziek is passend, sommige plekke zijn uitgekozen. (de zonsondergang bijvoorbeeld) :)

Inderdaad een mooie timelaps. Vind het beeld rond 2:20 wel mooi: de maan die voorbij schuift langs Los Santos, terwijl je duidelijk de auto's ziet rijden met de lichtjes. Toont maar eens hoeveel beter die draw distance is in tegenstelling tot voorgaande GTA's.

Aah, ik vond de vorige timelapse wel beter (heb ze gisteren allebei nog even gekeken) maar het is zeker wel rustgevend en toont het detail van de game wel heel goed. Zoals thebig ook zegt is het beeld met de voorbijschuivende maan prachtig. Ook vind ik de windmolens wel leuk, hun snelheid lijkt dus te veranderen?

Leuk filmpje!

Erg leuk filmpje. En ook erg mooi :) De muziek vind ik ook top hoor.!

Mooi filmpje en zeer rustgevend! _O_

Echt een leuk filmpje! Eens iets rustigers.

Inderdaad een mooie timelapse, maar geef mij toch maar een ietwat opgevoerderde timelapse. :)

Ik ben altijd wel fan van timelapses. Toch vind ik deze minder goed dan anderen die ik heb gezien van GTA V. Dat stukje met de snelweg in de nacht vind ik wel het mooist, met al die lichtjes. Muziek is trouwens heel passend.

Super leuk om te zien, thanks for sharing! Zit wel heel veel tijd in opnames hier, zeg. :puh:

Wel mooi zeg. Als ik dat zo zie vind ik het echt jammer dat ik geen gta 5 heb :puh:

Leuk filmpje en toepasselijk muziekje laat je togh nog even zien hoeveel tijd erin is gestoken..