Geplaatst: 10 januari 201411 jaren comment_2132253 Hey, ik ben bezig met een parodie op de Tour de France: De Tour de San Andreas . Wat zouden jullie een mooi einde vinden. Graag in de stad, Los Santos, zelf
Geplaatst: 10 januari 201411 jaren Auteur comment_2132302 Ik denk dat het de pier wordt of galileo. ff kijken of je goed rondjes kan rijden bij galileo Vinewood vind ik niet echt een einde. Er wordt natuurlijk wel door heen gereden EDIT: Ik heb Galileo Observatory als einde genomen. Hij is 21 miles lang en heeft het maximale aantal checkpoints. Hij komt zo online Bewerkt: 10 januari 201411 jaren door SheldonCooper
Geplaatst: 10 januari 201411 jaren comment_2132337 In Rockford Hills (de kakbuurt ) ligt een 'centrum' waardoor je heen kan rijden/fiesten/lopen. Misschien is dat een mooie afsluiter? En langs het Vinewood sign natuurlijk!
Geplaatst: 10 januari 201411 jaren Auteur comment_2132343 In Rockford Hills (de kakbuurt ) ligt een 'centrum' waardoor je heen kan rijden/fiesten/lopen. Misschien is dat een mooie afsluiter? En langs het Vinewood sign natuurlijk! Ik eindig bij Observatory En ik kom zo ongeveer langs de Sign
Geplaatst: 10 januari 201411 jaren Auteur comment_2132349 grovestreet Hahahaha Er staat: The connection to the Rockstar cloud serves has been lost. This feature is unavailable until the connection is restored. Hoelang kan dat duren. of ben ik echt mijn Tour de San Andreas kwijt
Geplaatst: 10 januari 201411 jaren comment_2132386 Misschien zou je nou een paar rondjes rond de Maze Bank Arena kunnen doen?
Hey,
ik ben bezig met een parodie op de Tour de France: De Tour de San Andreas
. Wat zouden jullie een mooi einde vinden. Graag in de stad, Los Santos, zelf