Na een lange tijd VC loos te zijn op me Pc besloot ik het spel weer eens op te starten.
Maar nu blijkt het dus een groot probleem te zijn voor mij om het spel speelbaar te krijgen, en te houden.
Ik heb meerdere problemen.
1.
besturing werkt niet.
Dit is veel al een probleem met de muis. Het lukt mij nog wel om met een muisklik de intro over te slaan. Maar zodra ik in het hoofdmenu kom, werkt de muis niet meer. De cursor bewegen gaat nog, maar ergens op klikken werkt dan weer niet.
Mocht het me dan toch lukken om een spel te starten blijft dit probleem zich aanhouden, met als enige verschil, rondkijken met de muis en aanvallen werken allebei niet. Zodra ik het op een andere toets instel werkt het aanvallen wel. Maar via de muis niet.
2.
Een ander probleem is het opstarten van het spel zelf.
Kies ik 'New game' dan krijg ik onder in beeld de welbekende tekst 'Saint marks Bistro' te zien. Maar daar blijft het bij. de tekst blijft onder in beeld staan en het spel loopt niet verder.
Laad ik een safegame dan gaat het beeld op zwart. Verder gebeurt er niets.
De game crasht niet naar mijn weten, In de taakbeheer staat Vice City gewoon nog als 'Geactiveerd'.
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd.
-'Vice city User files' Volledig verwijderd.
- spel opstarten zonder de instellingen aan te passen
- Verwijderen en opnieuw installeren van GTA:Vice City
- Compatibility mode aangezet op windows 2000 en XP
- Als Administrator uitvoeren.
Game instellingen
resolutie: 1920x1080x32
Draw distance, max
Mijn systeem
Windows 7, 64-bit
16GB Ram
Nvidia GeForce GTX680
Intel i7 processor.
Ik heb het spel Via Steam, misschien dat dit een probleem kan zijn?
Wie heeft er enig idee wat het probleem kan zijn? En wat ik nog meer kan proberen om het op te lossen.
Na een lange tijd VC loos te zijn op me Pc besloot ik het spel weer eens op te starten.
Maar nu blijkt het dus een groot probleem te zijn voor mij om het spel speelbaar te krijgen, en te houden.
Ik heb meerdere problemen.
1.
besturing werkt niet.
Dit is veel al een probleem met de muis. Het lukt mij nog wel om met een muisklik de intro over te slaan. Maar zodra ik in het hoofdmenu kom, werkt de muis niet meer. De cursor bewegen gaat nog, maar ergens op klikken werkt dan weer niet.
Mocht het me dan toch lukken om een spel te starten blijft dit probleem zich aanhouden, met als enige verschil, rondkijken met de muis en aanvallen werken allebei niet. Zodra ik het op een andere toets instel werkt het aanvallen wel. Maar via de muis niet.
2.
Een ander probleem is het opstarten van het spel zelf.
Kies ik 'New game' dan krijg ik onder in beeld de welbekende tekst 'Saint marks Bistro' te zien. Maar daar blijft het bij. de tekst blijft onder in beeld staan en het spel loopt niet verder.
Laad ik een safegame dan gaat het beeld op zwart. Verder gebeurt er niets.
De game crasht niet naar mijn weten, In de taakbeheer staat Vice City gewoon nog als 'Geactiveerd'.
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd.
-'Vice city User files' Volledig verwijderd.
- spel opstarten zonder de instellingen aan te passen
- Verwijderen en opnieuw installeren van GTA:Vice City
- Compatibility mode aangezet op windows 2000 en XP
- Als Administrator uitvoeren.
Game instellingen
resolutie: 1920x1080x32
Draw distance, max
Mijn systeem
Windows 7, 64-bit
16GB Ram
Nvidia GeForce GTX680
Intel i7 processor.
Ik heb het spel Via Steam, misschien dat dit een probleem kan zijn?
Wie heeft er enig idee wat het probleem kan zijn? En wat ik nog meer kan proberen om het op te lossen.
Alvast bedankt.