Geplaatst: 12 januari 201411 jaren comment_2133565 Voor school moet ik een enquête maken en laten invullen. Nou dacht ik dat hier vast wel mensen zijn die een enquête willen invullen. De enquête gaan over Youtube. Graag naar waarheid invullen. Nyltje. Bewerkt: 12 januari 201411 jaren door Nyltje
Geplaatst: 12 januari 201411 jaren comment_2133569 oke gedaan. (bij de vraag of youtube even groot is als google en facebook staat trouwens twee keer hetzelfde antwoord )
Geplaatst: 12 januari 201411 jaren Auteur comment_2133571 oke gedaan. (bij de vraag of youtube even groot is als google en facebook staat trouwens twee keer hetzelfde antwoord ) Bedankt voor het meedoen en bedankt voor het melden, ik heb het gefixt. *Beveiligd Bedankt voor het melden, is gefixt! Bewerkt: 12 januari 201411 jaren door Nyltje
Geplaatst: 12 januari 201411 jaren comment_2133577 Plaatst u weleens een reactie op een Youtube video? Ik kan dit alleen via explorer, Niet met google chrome. Chrome gebruik ik altijd en ik ga niet speciaal voor een reactie met explorer inloggen. Dus reactie's deed ik vroeger heel vaak maar sinds youtube samen met google account shit doet kan ik dat dus niet meer.
Geplaatst: 12 januari 201411 jaren comment_2133585 Ik had graag meer antwoordopties willen zien bij sommige vragen, nu heb ik er geen mening moeten selecteren..
Geplaatst: 12 januari 201411 jaren comment_2133586 Ingevuld. Plaatst u weleens een reactie op een Youtube video? Ik kan dit alleen via explorer, Niet met google chrome. Chrome gebruik ik altijd en ik ga niet speciaal voor een reactie met explorer inloggen. Dus reactie's deed ik vroeger heel vaak maar sinds youtube samen met google account shit doet kan ik dat dus niet meer. Geen problemen mee. Met Chrome kan ik ook gewoon reageren op een Youtube-video. Weliswaar via m'n Google-account, maar ik kan wel reageren.
Geplaatst: 12 januari 201411 jaren comment_2133587 Ik heb het ook even ingevuld. Een puntje van kritiek is dat sommige vragen geen antwoord hadden dat bij me past. Bijvoorbeeld 'Plaatst u wel eens een reactie op een video?', daar moet je kiezen tussen: altijd, de helft, nooit. Ja ik doe dit regelmatig, maar zeker niet de helft, dus daar had je misschien beter een onderverdeling als 'altijd', 'vaak', 'af en toe', 'nooit' gemaakt. Verder vond ik het wel een leuke enquête hoor.
Geplaatst: 12 januari 201411 jaren comment_2133598 Ik weet mijn leeftijd niet, goed dat die optie er is
Geplaatst: 12 januari 201411 jaren Auteur comment_2133633 Ik heb het ook even ingevuld. Een puntje van kritiek is dat sommige vragen geen antwoord hadden dat bij me past. Bijvoorbeeld 'Plaatst u wel eens een reactie op een video?', daar moet je kiezen tussen: altijd, de helft, nooit. Ja ik doe dit regelmatig, maar zeker niet de helft, dus daar had je misschien beter een onderverdeling als 'altijd', 'vaak', 'af en toe', 'nooit' gemaakt. Verder vond ik het wel een leuke enquête hoor. Helaas kan ik het niet meer wijzigen, want ander hebben 20 mensen niet de keuze gehad om die in te vullen en dan klopt het niet echt meer. Ik kan ook een nieuw topic met alleen die vraag en dan met 'Regelmatig' erbij.Bedankt voor iedereen die hem al heeft ingevuld! ;D Ingevuld! Succes met je onderzoek Bedankt! Bewerkt: 12 januari 201411 jaren door Nyltje
Geplaatst: 12 januari 201411 jaren comment_2133638 Ik heb het ook even ingevuld. Een puntje van kritiek is dat sommige vragen geen antwoord hadden dat bij me past. Bijvoorbeeld 'Plaatst u wel eens een reactie op een video?', daar moet je kiezen tussen: altijd, de helft, nooit. Ja ik doe dit regelmatig, maar zeker niet de helft, dus daar had je misschien beter een onderverdeling als 'altijd', 'vaak', 'af en toe', 'nooit' gemaakt. Verder vond ik het wel een leuke enquête hoor. Helaas kan ik het niet meer wijzigen, want ander hebben 20 mensen niet de keuze gehad om die in te vullen. Dat is ook mijn kritische punt. Bij veel vragen zat ik net tussen twee antwoorden in die zelf geen antwoordmogelijkheid hadden. Een puntje om op te letten bij de volgende enquête die je maakt. Bewerkt: 12 januari 201411 jaren door Basssss
Geplaatst: 12 januari 201411 jaren Auteur comment_2133642 Ik heb het ook even ingevuld. Een puntje van kritiek is dat sommige vragen geen antwoord hadden dat bij me past. Bijvoorbeeld 'Plaatst u wel eens een reactie op een video?', daar moet je kiezen tussen: altijd, de helft, nooit. Ja ik doe dit regelmatig, maar zeker niet de helft, dus daar had je misschien beter een onderverdeling als 'altijd', 'vaak', 'af en toe', 'nooit' gemaakt. Verder vond ik het wel een leuke enquête hoor. Helaas kan ik het niet meer wijzigen, want ander hebben 20 mensen niet de keuze gehad om die in te vullen. Dat is ook mijn kritische punt. Bij veel vragen zat ik net tussen twee antwoorden in die zelf geen antwoordmogelijkheid hadden. Een puntje om op te letten bij de volgende enquête die je maakt. Is het slim om een nieuw topic aan te maken met alleen de vragen van de reactie's en de likes?
Voor school moet ik een enquête maken en laten invullen. Nou dacht ik dat hier vast wel mensen zijn die een enquête willen invullen. De enquête gaan over Youtube. Graag naar waarheid invullen.
Nyltje.
Bewerkt: door Nyltje