Jump to content
Geplaatst:
comment_2135687

GTA III is al op zoveel platformen verschenen, op welke speel jij?

Ik speel op het moment verreweg het meest op de PC, dat is het makkelijkst met mods/screenshots maken/etc, mijn PS2 is bovendien uitgeleend.

Zijn jullie nog verschillen tegengekomen, het enige verschil dat ik ben tegengekomen is de Ghost die een ander uiterlijk heeft op de verschillende versies.

Platformen GTA 40 leden hebben gestemd

1. 1. Op welk platform speel jij GTA III (het liefst en/of het meest)?

• PS2
      7
    • PS3
      3
    • PC
      20
    • Xbox
      0
    • Xbox 360
      0
    • iOS
      4
    • Android
      3
    • Ik speel geen GTA III
      2
    • PS4
      1
  2. 2. Op welk platform of platformen bezit jij GTA III?

• PS2
      14
    • PS3
      7
    • PC
      27
    • Xbox
      0
    • Xbox 360
      0
    • iOS
      7
    • Android
      6
    • Ik bezit geen GTA III
      4

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2286955

Vroeger speelde ik GTA III weleens op m'n PS2, maar naarmate vond ik de game niet zo interessant meer.

Dus toen had ik GTA III maar aan de kant gelegd en niet meer naar omgekeken. Tegenwoordig heb ik er wel een beetje spijt van.

Maaruh... Binnenkort zal ik een betere PC gaan aanschaffen en hopelijk zal ik GTA III gaan kopen op Steam.

• 2 weken later...
  • 7 maanden later...
Geplaatst:
comment_2349096

Bump. Sinds kort speel ik met enige regelmaat nog GTA III op m'n MacBook Air. Grafisch gezien is het géén must, ondanks dat vermaak ik me er

uitstekend mee!

• 1 year later...
  • 4 maanden later...
Geplaatst:
comment_2432916

Heerlijk nu met III, VC, SA en CTW op de iOS. Begin het steeds leuker te vinden om af en toe missietjes te spelen. Onderuit gezakt op de bank of liggend op bed op m'n mobiel die altijd bij me is :) iOS dus!

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2434599

Ik speel het op de PS2, ben sinds de zomer bezig om het 100% uit te spelen, is met alle andere PS2 GTA games (en IV en V) gelukt, maar nog niet met GTA III. Dus lekker klassiek op mijn oude legendarische PS2. 

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.