Jump to content
Geplaatst:
comment_2135733

Ik verveelde me en wilde wat doen... Dus ik heb en paar uur getypt en heb ik did!

Bullet time

Michael's special ability. Dit stelt hem in staat tijd te vertragen met vuurwapens.

Pros :

* je kan beter schieten.

* je kan nu aanvallen beter zien.

Cons :

* er is niks bijzonders aan

Improved driving handling

Franklin's special ability. Dit stelt hem in staat tijd te vertragen met voertuigen.

Pros :

* je hebt nu beter grip met voertuigen.

* Maakt je voertuig sterker.

* heeft en veel langere tijd dan de andere abilities.

Cons :

Pfff, eigenlijk weet ik er geen 1... Weten jullie misschien en con? Als je er eentje weet, zeg het in de comments!

Rage mode

Trevor's special ability. Met deze ability kan Trevor meer schade veroorzaken en minder schaden oplopen.

Pros :

* je kan nu klappen overleven van en trein, en gebeten door honden.

* eigenlijk ben je gewoon God!

Cons :

* heeft de kortste tijd dan de andere abilities.

Ik heb alvast mijn Top 3 best abilities gemaakt.

3. bullet time

2. rage mode

1. improved driving handling

Wat is jou Top 3 special abilities? Schrijf het op in de comments!

Als jullie typefouten zien, zeg het me!

Dank jullie wel voor het kijken.

- King Charles

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2427250

GTA V heeft bij mij altijd een bepaalde cool!-karakter gehad wat betreft gameplay. Soms heb je van die momenten dat je je gewoon even een totale badass voelt en de special abilities dragen daar zeker aan bij. Erg leuke toevoeging die het echte game-gehalte wat opkrikt en dat kon GTA wat mij betreft erg gebruiken na GTA4.

Denk dat ik ze allemaal wel chil vond en allemaal ook wel vond passen bij de drie personages. Ik geloof dat ik die van Michael het minst gebruikte, wat betreft bullet-time gaat er eerlijk gezegd niks boven Max Payne.

Geplaatst:
comment_2427580

Ik vind de vaardigheden van Michael en Franklin het handigst tijdens missies. Ik vond de missies niet zo moeilijk dus de vaardigheid van Trevor heb ik nooit echt gebruikt. Die van Michael vond ik gewoon handig tijdens een gevecht. Het was cool om tijdens vuurgevechten Max Payne te imiteren. :puh: En die van Franklin was echt super chill tijdens races. Alle races zijn zo eenvoudig te voltooien. 

• 1 maand later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2431196
Op 24 juli 2017 om 23:12, Bassieboy35 zei:

Ik ben niet zo'n ster in schieten, dus de ability van Michael zie ik dan wel als het nuttigst. Overigens heb ik er niet zoveel gebruik van gemaakt. Het voegde in mijn ogen niet zoveel toe als dat bij Red Dead Redemption wel het geval was. 

Die van RDR met Dead Eye was gewoon tof, hitmarkers zetten en vervolgens rapid fire de hitmarkers raken.

Persoonlijk vond ik het alle drie niet echt nodig of wat dan ook, de game zelf was lang niet moeilijk genoeg om er gebruik ervan te maken.

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.