Geplaatst: 16 januari 201411 jaren comment_2136295 Ik kan sinds net niet meer online? Hij geeft een timeout als ik direct uit het startscherm laad. Dan wordt ik terug gestuurd naar offline. Als ik dan via het menu online wil dan staat er Gta online will be available once you have completed thee prologue?
Geplaatst: 16 januari 201411 jaren comment_2136296 Dan heb je een ban te pakken, R* is aan het schoonmaken
Geplaatst: 16 januari 201411 jaren comment_2136300 Maak je maar geen zorgen wrecklezzdj. GTA Online is momenteel in onderhoud. Vanavond/morgen werkt alles weer Het is dus normaal dat je nu foutmeldingen krijgt.
Geplaatst: 16 januari 201411 jaren comment_2136314 ik kon er net op na half uurtje fout melding helaas
Geplaatst: 16 januari 201411 jaren Auteur comment_2136330 Ok thnx joriz. Ik zie op social club dat mijn stats Nog gewoon kloppen dus je zal wel gelijk hebben. @prutser Ik heb niks fout gedaan, heb ook geen miljoenen. Dus een ban lijkt mij niet het geval Gelukkig.
Geplaatst: 16 januari 201411 jaren comment_2136343 Ok thnx joriz. Ik zie op social club dat mijn stats Nog gewoon kloppen dus je zal wel gelijk hebben. @prutser Ik heb niks fout gedaan, heb ook geen miljoenen. Dus een ban lijkt mij niet het geval Gelukkig. Was ook een grapje
Geplaatst: 16 januari 201411 jaren Auteur comment_2136361 Ok thnx joriz. Ik zie op social club dat mijn stats Nog gewoon kloppen dus je zal wel gelijk hebben. @prutser Ik heb niks fout gedaan, heb ook geen miljoenen. Dus een ban lijkt mij niet het geval Gelukkig. Was ook een grapje Was ook niet boos hoor :beer:
Ik kan sinds net niet meer online?
Hij geeft een timeout als ik direct uit het startscherm laad. Dan wordt ik terug gestuurd naar offline. Als ik dan via het menu online wil dan staat er Gta online will be available once you have completed thee prologue?