Geplaatst: 16 januari 201411 jaren comment_2136736 Laatste keer dat ik Photoshop gebruikt heb is volgens mij ergens in 2008 geweest. Het leek me weer eens leuk om wat sigs uit te poepen. Zie hier de eerste (van hopelijk nog velen) Dont be too harsch Edit, ben de tekst nu al beu :v Edit 2 kleine aanpassing: Edit 3 sig zonder naam. Bewerkt: 17 januari 201411 jaren door .Whoopdidoo.
Geplaatst: 16 januari 201411 jaren comment_2136750 Opzich niet verkeerd voor een signature na extreem lange tijd! De eerste kritiek die ik meteen kan geven is dat het contrast tussen je gebruikersnaam en de signature zelf te laag is waardoor deze niet goed te zien is. (Klein vraagje : $, wat moest de oorspronkelijke render voorstellen? Een zwaard met arm ofzo? Ik kan het niet goed zien)
Geplaatst: 16 januari 201411 jaren Auteur comment_2136752 @ Matthijs hieronder, ik heb niet deze stock gebruikt, maar wel een cut-out hiervan. Klik voor cut-out Persoon in de stock/cut-out is overigens "Arthas Menethil, Lich King" van World of Warcraft Bewerkt: 17 januari 201411 jaren door .Whoopdidoo.
Geplaatst: 16 januari 201411 jaren comment_2136792 Ziet er prima uit na zes jaar geen PS aangeraakt te hebben (schande!) hoor. Het belangrijkste in een signature vind ik dat alles qua kleur matcht en doet dat bij jou. Die lichtblauwe knik bovenin vind ik iets minder en de stock had wel wat naar beneden gemogen, zodat er meer van z'n gezicht te zien is. Als het 2008 was zou ik je aangeraden hebben om de tekst op het zwaard te zetten, maar anno nu laat ik tekst doorgaans achterwege op een signature. Over het geheel gezien absoluut een leuke sig, hopelijk ga je hiermee door. Toffe stock trouwens, die voeg ik toe aan de collectie.
Geplaatst: 17 januari 201411 jaren comment_2136882 Welkom terug aan het designerfront. De kleuren zijn prima op elkaar afgestemd, maar dat heeft in dit geval ook een keerzijde, want omdat de kleurstelling nogal eentonig is, is de sig een beetje onduidelijk. Pas toen ik de stockfoto bekeek, werd het me duidelijk wat het nou precies was. Die mag dus inderdaad wel een stukje naar beneden, zoals Matthijs al zegt. Verder is het helemaal niet slecht, zeker niet na zo'n lange afwezigheid. Uiteindelijk prefereer ik de versie zonder tekst, want de tekst in V1 en V2 verstoort het geheel een beetje.
Laatste keer dat ik Photoshop gebruikt heb is volgens mij ergens in 2008 geweest. Het leek me weer eens leuk om wat sigs uit te poepen.
Zie hier de eerste (van hopelijk nog velen)
Dont be too harsch
Edit, ben de tekst nu al beu :v
Edit 2 kleine aanpassing:
Edit 3 sig zonder naam.
Bewerkt: door .Whoopdidoo.