Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hoi allemaal,

Ik heb sinds begin deze week GTA V voor op de PS3. Ik heb alleen het, ondertussen veelbesproken, probleem dat wanneer ik de game opstart met PSN aangemeld hij vastloopt bij het laden. Zodra ik opstart zonder PSN is het geen probleem. Ik kon tot 2 dagen terug daarna ingame gewoon aanmelden en geen problemen verder.

Sinds gisteren is dit echter niet meer mogelijk zonder dat de game freezed. Ik meld psn aan ingame en hij loopt na een seconde of wat vast. Ik vind dit erg vervelend aangezien ik ook nier bij bijvoorbeeld Bawsaq kan als PSN niet is aangemeld. Weet iemand hier een oplossing voor, ik begin het behoorlijk zat te raken..

Grtz djmelvee

Featured Replies

Bij mij wilde hij zonet, na het updaten naar 1.09, ook niet starten; hij bleef bij het opstarten hangen bij één plaatje dat niet meer wilde veranderen.

Ik heb hierna de game afgesloten, internet compleet uitgeschakeld op mijn PS3, GTA V story mode opgestart, internet weer aangezet en ingelogd op PSN, en daarna naat GTA Online gegaan.

Misschien dus eens proberen je internet helemaal uit te zetten?

• Author

Als je mijn bericht goed hebt gelezen, zie je dat ik precies hetzelfde zeg. Als ik PSN aanzet tijden het spelen, loopt mn hele spel vast. Ik wil gebruik kunnen maken van Bawsaq en online. Dit gaat niet! Is hier een oplossing voor of is R* hier mee bezig???

Edited by djmelvee

• 1 month later...

Bij mij wilde hij zonet, na het updaten naar 1.09, ook niet starten; hij bleef bij het opstarten hangen bij één plaatje dat niet meer wilde veranderen.

Ik heb hierna de game afgesloten, internet compleet uitgeschakeld op mijn PS3, GTA V story mode opgestart, internet weer aangezet en ingelogd op PSN, en daarna naat GTA Online gegaan.

Misschien dus eens proberen je internet helemaal uit te zetten?

Als je inlogt bij psn, loopt hij dan ook niet vast bij single player?