Jump to content
Geplaatst:
comment_2138897

Hai hai, dit topic maak ik maar even om over het eten van de Mac te praten..

>>> Door Hanneswasco: Topics over fastfood hiermee samengevoegd en topictitel veralgemeend naar Fastfood.<<<

Kijk hiernaar:

1526534_639969602709087_465775157_n.jpg

De Triple cheeseburger van de Mac.

Nou zojuist gehaald.. Kijk hiernaar:

1482920_451105074991221_1644029531_n.jpg1533879_451105044991224_580799983_n.jpg

Dafuq man? Moet de mac niet aan regeltjes voldoen? Of is het vervalsing ofzo?

• Reacties 65
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2139433

De Nederlandse Mc Dondalds valt behoorlijk tegen in vergelijking met het buitenland, maar dat ligt ook aan de locatie. Laten we Bassieboy om opheldering vragen, een schande Zemy dat dit gebeurd is!

:7

Geplaatst:
comment_2139437

en ze hebben hier bij de mac geen bier :-(

en in duitsland nota bene wel :7

Er mogen volgens mij geen alcoholische dranken bij snelwegen en dergelijke verkocht worden in verband met de Nederlandse wetgeving. Ik kan 't fout hebben.

Geplaatst:
comment_2139449

Dat klopt, tankstations mogen ook geen alcoholische dranken meer verkopen door deze (nieuwe) wetgeving. De kwaliteit van de Nederlandse McDonalds is wel om te huilen in vergelijking met omringende landen (België, Verenigd Koninkrijk, Duitsland). Daar krijg ik tenminste wat er op het plaatje staat.

Geplaatst:
comment_2139476

en ze hebben hier bij de mac geen bier :-(

en in duitsland nota bene wel :7

Er mogen volgens mij geen alcoholische dranken bij snelwegen en dergelijke verkocht worden in verband met de Nederlandse wetgeving. Ik kan 't fout hebben.

Maar er ligt dan ook nergens een Mc Donalds lansg de snelweg in Nederland. Volgens mij nergens in Europa, bijna allemaal Burger King.

Geplaatst:
comment_2139477

Ik weet niet hoe letterlijk je 'langs de snelweg' neemt, maar bij Joure zit er wel degelijk één aan de snelweg. En die zit er niet omdat Joure zo'n geweldig groot dorp is :) Dat is dan ook 1 van de weinigen die ik ken, in Groningen zitten er ook nog 3 of 4. Achja, kom er gelukkig toch nooit :D

Geplaatst:
comment_2139547

Waarom zou iemand een driedubbele cheeseburger nemen? Economisch totaal niet efficient. Je kunt beter 3 enkelvoudige cheeseburgers nemen. Heb je meer brood voor evenveel knaken!

Geplaatst:
comment_2139556
...Overigens snap ik niet dat je de tripple cheeseburger koopt, Zemy, als je drie enkele burgertjes koopt ben je net zoveel geld kwijt en heb je meer ''voedsel'' :puh:;)
Waarom zou iemand een driedubbele cheeseburger nemen? Economisch totaal niet efficient. Je kunt beter 3 enkelvoudige cheeseburgers nemen. Heb je meer brood voor evenveel knaken!

Zoek de verschillen :D

Geplaatst:
comment_2139559
...Overigens snap ik niet dat je de tripple cheeseburger koopt, Zemy, als je drie enkele burgertjes koopt ben je net zoveel geld kwijt en heb je meer ''voedsel'' :puh:;)

Zoek de verschillen :D

Ik zie heel veel verschillen, hoor. ;) Maar buiten dat; er is hierop niet gereageerd (gezien dat de post van Dotz vééééél meer bevatte), dus haal ik die discussie nogmaals aan. :engel:

Geplaatst:
comment_2139791

Heb het zelf niet zo of de traditionele fast food.

Ik denk de enige fastfood 'restaurant' waar ik bij langs ga is de Subway. Voor de rest heb ik het niet zo op een McDonalds, BK, etc. etc.

Vooral de McDonalds. Burger king vindt ik op zich nog wel te eten. Maar de burgers bij de McDonalds vindt ik allemaal maar naar vet smaken. en het ziet er ook niet uit. Een ham/cheeseburger dat door triestheid in elkaar is gezakt.

Het heeft ook niet een echt lekker broodje. Ze prijzen het als 'krokant' aan, maar het voelt meer als een sompig doorweekt broodje aan.

Burger king heeft een beetje het zelfde. Alhoewel ik hier iets meer van de burgers te eten vindt. Het smaakt veelal nog altijd naar vet.

Subway daar heb ik tenminste wat meer keuze over hoe mijn broodje eruit ziet, en qua 'fast food' zit hier meer smaak aan.

maar als ik toch moest kiezen, dan eet ik liever op me werk, of ik trek gewoon een half uurtje uit om ergens in een eetcafe of restaurant een broodje te bestellen. Ligt de kwaliteit toch een stuk hoger. Enige nadeel is, de prijs ook.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.