Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wat te doen na het uitspelen van GTA San Andreas?

Beste Mensen,

Ik speel GTA San Andreas op de ipad, en heb het volledig uitgespeeld, nou had ik iets bedacht waardoor ik nog steeds kon blijven spelen en uitdagingen kon houden. Jullie zouden missies voor mij kunnen verzinnen, alles kan en mag. Ik hoor het graag en snel!

Groet,

p.s Hier kunnen ook andere leden iets aanvragen als ze zoiets willen doen, het is dan wel de bedoeling dat je een foto plaatst!

>>> Door Foreigner97: Prima idee dat dit een topic wordt voor dergelijke suggesties, maar persoonlijk zie ik het nut van een verplichte foto niet in, tenzij dat de enige manier is om je suggestie duidelijk te maken. Bij dezen stel ik dit dan ook niet verplicht, maar het mag uiteraard altijd. ;) Tevens heb ik de titel even aangepast/verduidelijkt.<<<

Featured Replies

Rij met een tractor de Mount Chilliad op.

Bedoel je iets zoals Design Your Own Mission?

Oh... Mount Chilliad éh... Land met een Shamal op Mount Chilliad :7

Edited by Asphyxiated

Ik denk niet dat hij bekend is met DYOM, Extreem, bovendien speelt hij op de iPad.

Maak een ketting van 5 Tow Trucks en rij een rondje om de hele map. Dat zal je wel even bezighouden!

Ikzelf heb me wel kunnen amuseren met het zogenaamde role-playing. Dan keek ik rond de Sherman Dam uit naar iets als een Mule, om daarmee vervolgens door heel San Andreas mee rond te tuffen, alsof ik medewerker van het bedrijf was dat stond op dat busje. Met als uitdaging om zo min mogelijk schade te verkrijgen aan mijn busje en dus netjes te rijden. :)

landt met een AT400 op Mount Chilliad :7

Maak een ketting van 5 Tow Trucks en rij een rondje om de hele map. Dat zal je wel even bezighouden!

Probeer dat in een drukke MTA server :7

• 4 weeks later...

Zie maar eens dat die spawnen :7