Jump to content
Geplaatst:
comment_2140236

Waarom maken ze een spel waarbij je ook nog eens de toegang tot andere apparaten moet hebben om deze functies in het spel te kunnen gebruiken.

Ik wil mijn hond ook kunnen trainen..............maar dat kan niet omdat ik geen compatibel apparaat heb waarop de iFruit app geïnstalleerd kan worden?

Ik heb toch een playstation3? Dat zou voldoende moeten zijn voor een ps3 game :puh:

Ik zou niet ook nog eens een iphone of een ipad moeten aan gaan schaffen om bepaalde onderdelen in een spel te kunnen bedienen. (dit wordt ook nergens vermeld, sterker nog er wordt gezegd dat het werkt op android apparaten........nou mooi niet!)

Tenminste niet op die van mij.

Wat is jullie ervaring hiermee? Of wat vinden jullie hiervan?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2189654

Ik denk niet dat dit uitlegt mag worden omdat dit naar warez ruikt, maar dat kan ook aan mij liggen.

Ontopic:

Vind de app ook behoorlijk groot voor wat er in zit, 265mb, heb dit ook maar enkel gebruikt voor chop kunstjes te leren en voor alle halsbanden.

Ze konden dit ook gewoon op de social club site zetten imo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.