Jump to content
Geplaatst:
comment_2141882

Ja het lijkt erop dat Nederland wakker word, maar denken jullie dat het ook echt gaat gebeuren ??

o0dvdl.jpg

2luukpw.jpg

2rpbolv.jpg

Zelf ga ik gewoon naar me werk, maar wie komt er wel op voor ze eigen land ???

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick

• Reacties 167
  • Bezichtigingen 13.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2162494
We hebben geen keus, want anders zouden ze het wel anders gedaan hebben.

Wat voor ingravende redenering is dat nu? Je eigen argumenten verdedigen met dingen die je voorheen hebt gezegd werkt niet zo goed.

Misschien is het beter dat we mijnheer Maverick gewoon laten zijn. Het lijkt me niet dat we hem uit zijn cocon gaan krijgen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2162521

Morgen zal nederland wakker gaan worden, want genoeg is genoeg, en als je werkloos bent en een gezin hebt zul je begrijpen waarom.

Jullie hebben misschien een makkelijk leven, maar de ouderen weten wel beter, want die hebben meer meegemaakt dan jullie.

Geplaatst:
comment_2162523

@ GTA-LCS-Maverick: Één tip: stop met Geenstijl en Powned lezen. Ik heb het idee dat je je meningen alleen maar op partijdige artikeltjes en kritische uitspraken baseert, in plaats van je ervaringen in de praktijk. Leer eens zelf om je heen te kijken; het kan nooit zo slecht zijn als dat jij allemaal beweert.

Geplaatst:
comment_2162524

Morgen zal nederland wakker gaan worden, want genoeg is genoeg, en als je werkloos bent en een gezin hebt zul je begrijpen waarom.

Jullie hebben misschien een makkelijk leven, maar de ouderen weten wel beter, want die hebben meer meegemaakt dan jullie.

De babyboomers hebben het moeilijker gehad? Laat me niet lachen. We zitten midden in de grootste depressie ooit, de pensioenen worden blijvend versoberd en onze baankansen zijn historisch laag.
Geplaatst:
comment_2162531

Ik heb het idee dat je je meningen alleen maar op partijdige artikeltjes en kritische uitspraken baseert, in plaats van je ervaringen in de praktijk. Leer eens zelf om je heen te kijken; het kan nooit zo slecht zijn als dat jij allemaal beweert.

Je zou eens moeten weten hoeveel "partijdige" artikeltjes er zijn (in wezen is objectiviteit een utopie).

Al wil niet zeggen, dat ik zijn berichten niet erg subjectief vind hoor :puh:

Geplaatst:
comment_2162535

Klopt; ook 'neutrale' media is lang niet 100% betrouwbaar, al heeft dat vaak meer te maken met foutieve feiten maar zeker ook met gebrek aan een goede toepassing van hoor en wederhoor.

Maar ik heb zelf lang een tijdje frequent Geenstijl gelezen, en ik merkte wel dat als je maar genoeg van die artikeltjes lees, je vanzelf wordt meegezogen in die negativiteit op de samenleving wat eigenlijk de rode draad van die blog is. Vooral als dat je enige bron van nieuws is dan heeft het wel invloed op je kijk op dingen. Voor Powned is dat overigens in iets mindere mate ook zo.

Maar inderdaad, veel journalistiek brengt artikelen op een bepaalde manier en je moet niet alles geloven dat je leest of hoort.

Geplaatst:
comment_2162538

Ja, met veel hoor. Daarom hoop ik ook dat de men ook altijd verder kijkt dan 1 artikeltje of mediabron (ook al is het van de NOS), voordat ze ergens een opinie over vormen. :)

En ook dat soort media vind ik er een unieke andere kijk om sommige dingen geven (zoals dat diplomaten gedoe :puh: Of dat die Tom van Geenstijl, naar Syrië gaat)

Geplaatst:
comment_2162560

Maverick, je bent nu zo hevig bezig met je redevoering, maar doet zelf niet mee aan de actie morgen met als excuus dat je morgen in de supermarkt moet werken... Sorry maar ik kan jou niet serieus nemen. Alle respect voor jou en je werk, maar als je hier zo hoog van de toren blaast en iedereen wil mobiliseren, dan verwacht ik van je dat je wel de kl*ten hebt om zelf deel te nemen aan de actie, werk of niet.

Geplaatst:
comment_2162611

Ik ben zeer blij dat ik gewoon op de fiets naar school ga. Ik zal dan zeker ook geen last hebben van deze stunt als het überhaupt zal gebeuren. De tijd van de waarheid is gekomen Maverick, hoe ga jij je voelen wanneer je ontdekt dat er niks gaat gebeuren? Denk je dan, moest ik toch luisteren naar die mensen op GTAForum? :cab:

Geplaatst:
comment_2162615

De enige reden dat Nederland vanmiddag plat zal gaan is omdat mensen een drankje drinken in de zon (uit onderzoek blijkt namelijk dat zoiets kan gebeuren). Voor de rest heb ik er niets (behalve op dit forum) van meegekregen en ben ik het geheel eens met de argumentatie van leden zoals Dutchy3010 en Phoenyxar.

Voor mij is deze vrijdag dus gewoon een vrijdag zoals vele.

Geplaatst:
comment_2162676

Nog een goed uur voor H-Hour.

Ben benieuwd hoeveel er daadwerkelijk in huis komt van deze actie en als die dan toch zou plaatsvinden, hoeveel gehoor eraan gaat gegeven worden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.