Jump to content
Geplaatst:
comment_2142679

Je ziet het steeds vaker: oude games die worden opgepoetst en opnieuw worden uitgebracht met verbeterde graphics. Neem niet alleen de GTA-serie die opnieuw in HD is uitgebracht (weliswaar voor voor de mobiele apparaten), maar ook Tomb Raider (Definitive Edition), Resident Evil 4 en Fable (Anniversary) gaan binnenkort onder het mes. Ze worden allen opgepoetst en opnieuw uitgebracht in HD. Is dit een simpel trucje om opnieuw een flink bedrag van de consument te innen? Is het niet nodig, of juist wel? Beslis het zelf.

Tomb Raider (PS3) vs Tomb Raider: Definitive Edition (PS4)

Mijn vraag aan jullie luidt:

Welke game zou je nu echt in een nieuw jasje willen zien (bijvoorbeeld op de Next-Gen), of hoeft het allemaal niet van je?

bron: http://www.spitsnieu...otox-voor-games

Bewerkt: door TheuNauz

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2142993
Ze mogen van mij wel dat met meerdere games doen. Een aantal spelletjes van Zelda bijvoorbeeld :)

Ik wou hetzelfde suggereren. Ik vind het zo jammer overigens dat ze Zelda: Ocarina of Time telkens 'oppoetsen' voor Nintendo's nieuwe handhelds. Op deze kastjes is het echt niet mogelijk om die game er mooier te doen uitzien. Oké, de muren en wapens blinken een beetje harder en zien er wat bewerkt uit t.o.v. de originele versie op N64. Maar eerlijk? Geef mij die laatste dan maar. Ze mogen echt Zelda: Ocarina of Time de waardering geven die het verdient en deze game EINDELIJK eens DEFTIG remaken in HD voor een EVENWAARDIG platform. Ze doen deze game elke keer opnieuw oneer aan, vind ik.

Geplaatst:
comment_2143004

Dat is toch gewoon de xbox-versie? :puh::?

Defuk? :?

Dit is de PC versie hoor :7

@3L1077: Oeh ja! The Last Of Us trok het beste uit de PS3 dus dat moeten ze zeker op de PS4 doen! Lijkt net echt dan!

Bewerkt: door Ezra24rct3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.