De afgelopen maanden heb ik al velefilmpjes gepost van GTA5 en GTA Online. Maar dit filmpje legt duidelijk stap voor stap uit hoe je snel meer RP krijgt in Grand Theft Auto Online. Dit is echt de 'beste' tutorial ooit. Vergeet vooral niet eerst te Reageren, Likken en Bleeten voordat je het filmpje hebt bekeken.
Filmpje mogelijk NSFW!
Echt een goede parodie dus op al die tutorial filmpjes. Welke clichés ben jij in dit filmpje tegengekomen?
Heb je zelf een filmpje gemaakt of ben je een leuk filmpje op het internet tegen gekomen vergeet me dan vooral niet te tippen!
De afgelopen maanden heb ik al vele filmpjes gepost van GTA5 en GTA Online. Maar dit filmpje legt duidelijk stap voor stap uit hoe je snel meer RP krijgt in Grand Theft Auto Online. Dit is echt de 'beste' tutorial ooit. Vergeet vooral niet eerst te Reageren, Likken en Bleeten voordat je het filmpje hebt bekeken.
Filmpje mogelijk NSFW!
Echt een goede parodie dus op al die tutorial filmpjes. Welke clichés ben jij in dit filmpje tegengekomen?
Heb je zelf een filmpje gemaakt of ben je een leuk filmpje op het internet tegen gekomen vergeet me dan vooral niet te tippen!
Bron:
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites