Jump to content
Geplaatst:
comment_2143125

Ondanks het bezit van een garage voor 6*/10 auto's, gebruik je er maar 1 of 2?

In welke auto(s) rijden jullie het meest en waarom?

Zo rij ik het meest in de Sultan RS en Declasse Sabre Turbo....

De Sultan vanwege zijn weggedrag en Declasse vanwege zijn motor/uitlaat geluid.

*[edit]

Bewerkt: door sssjakie

• Reacties 109
  • Bezichtigingen 12.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2167890

Al een tijdje Adder verkocht voor een Turismo R, slechte keus! Ik rij echt bagger slecht met een Turismo R, terwijl ik het niet echt had met de Adder en de Entity XF (die ik ook had verkocht, maar dan voor de Roosevelt). :duh:

Geplaatst:
comment_2167899

Turismo R is ook lang zo snel niet als 'n Adder

Ik reed van de week 'n race waarbij ik, door geklootzak van anderen, halverwege echt 'n megavoorsprong op had gebouwd. Helaas was het nog 'n lange weg te gaan, en ondanks dat ik foutloos reed, kon zo'n gast in z'n Adder me bijhalen en uit het zicht verdwijnen. Wellicht dat "Catch Up" aanstond, maar dan had ik hem toch op z'n minst bij moetn kunnen houden, en dat ging gewoon niet. Gelukkig is de Turismo wel heel mooi. ;)

btw: Mijn Turismo is volledig getuned.

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Geplaatst:
comment_2168536

Turismo R is ook lang zo snel niet als 'n Adder

Ik reed van de week 'n race waarbij ik, door geklootzak van anderen, halverwege echt 'n megavoorsprong op had gebouwd. Helaas was het nog 'n lange weg te gaan, en ondanks dat ik foutloos reed, kon zo'n gast in z'n Adder me bijhalen en uit het zicht verdwijnen. Wellicht dat "Catch Up" aanstond, maar dan had ik hem toch op z'n minst bij moetn kunnen houden, en dat ging gewoon niet. Gelukkig is de Turismo wel heel mooi. ;)

btw: Mijn Turismo is volledig getuned.

Ik heb laatst een recht stuk gereden met diverse super cars. (een race)

Alle super cars kwamen rondom 24:00 sec uit, ligt eraan hoe recht je reed etc.. ook de adder haalde dit resultaat.

Sommige trekken wel sneller op in het begin, meer niet.

Auto's waren volledig getuned.

Geplaatst:
comment_2168682

Dan vraag ik me echt af hoe die gast in z'n Adder zo makkelijk naar me toe en ook weer van me weg kon rijden, terwijl ik echt 100% foutloos reed. Continu de ideale lijn, nergens ook maar iets van wheelspin of 'n uitbrekende achterkant. Maar toch ... hij deed het lijken of ik stilstond.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.