Dotz Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2014 6 December vorig jaar heeft ''PortsCenter'' een podcast gemaakt over de gevolgen van (de GBC-ports van GTA1 en GTA2). Dit is de link naar de cast maar hij is ook op youtube te vinden, dus staat hij ook in deze post. Ik heb dit in het GTA1-subfora geplaatst omdat er voornamelijk over GTA1 gesproken word. Een week later hebben ze ook een podcast gemaakt over ''Payback'', een oude GTA-kloon. Die is ook wel interessant. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZvLgKN42e2o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2014 Die heb ik nog niet gezien maar het is wel heel erg interessant. Bedankt voor het posten, Dotz! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 5 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2014 (bewerkt) De effecten op de jeugd waren destijds desastreuzer dan ik dacht ! Ik vond het erg interessant! Bewerkt: 5 februari 2014 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2014 Zéér interessant, tof om even naar te kijken. Nooit geweten dat er zo'n verhaal hing aan de GBC-versies van Grand Theft Auto en GTA2. Thanks voor het delen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kratod Geplaatst: 11 februari 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 Waar ik me aan erger is dat ze GTA de schuld geven van geweld en moord. Dan je vragen welke spel ze in Oorlogen voor de computer speelde, zeker GTA 1850 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2014 Jij kijkt teveel 9gag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.