Geplaatst: 3 februari 201411 jaren comment_2145576 Hoi, Mijn zoontje heeft met zijn neef het spel skyrim gespeeld op zijn ps3, ze hebben vanalles gewist omdat, volgens die neef, het geheugen te klein was maar nu kan onze zoon Gta5 niet meer spellen. Help!!
Geplaatst: 3 februari 201411 jaren comment_2145577 Okej, de kans is dus groot dat ze (onbewust) een groot deel van GTA V hebben verwijderd van de harde schijf. Dus dan gok ik dat je alles gaat moeten verwijderen (savegames buiten beschouwing, ik heb het over de game zelf) en alles opnieuw zult moeten installeren. Alleen heb ik daar geen echte ervaring mee, dus iemand anders zal je moeten helpen met het daadwerkelijk proces.
Geplaatst: 9 februari 201411 jaren Auteur comment_2148578 Bedankt voor Uw reactie, de ps3 is volledig gecrasht en is binnen voor herstelling (in garantie) ;-) Groetjes, Bewerkt: 9 februari 201411 jaren door lucvg
Hoi,
Mijn zoontje heeft met zijn neef het spel skyrim gespeeld op zijn ps3, ze hebben vanalles gewist omdat, volgens die neef, het geheugen te klein was maar nu kan onze zoon Gta5 niet meer spellen.
Help!!