Jump to content

Welke echt bestaande voertuig wil je nog is in GTA?

Geplaatst:
comment_2146522

Welk echt bestaand voertuig zoals een: Ford Focus, Fiat Panda, Audi TT en nog vele andere voertuigen wil je nog is in GTA?

Voor mij een Audi TT:

Lijkt me leuke auto voor GTA, vindt de auto ook best mooi. Ik weet niet welke naam de auto moet krijgen.

Hier de plaatje van de auto:

wallpaper_audi-tt_animaatjes-21.jpg

Geen wagens van de vorige GTA's, alleen nieuwe wagens, die nog nooit in GTA zijn gekomen.

Het zou leuk zijn als je nog zelf namen gaat verzinnen.

Bewerkt: door xCrazyShotgun

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 8.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2146655

Meer klassieke auto's zoals Lincon's, Cadillac's, Chryslers en die shit, die rijden tot de dag van vandaag nog genoeg rond in Amerika.

@Ballas, Jij wilt gewoon een Daihatsu Cuore.. :7

Geplaatst:
comment_2146731

Ik post mobiel dus een foto is even niet haalbaar, maar ik zou het wel vet vinden om een Lincoln Continental te zien. Mag de "gewone" zijn maar ook wel een cabriovariant. :7

Vette aan deze oude Ami is dat 'ie de achterportieren "suicide doors" heeft, oftewel de portieren schanieren aan de achterkant van de auto. Uit de tijd van de Admiral zeg maar. :puh:

Naam: Continent Suicidal Mark II. :D

Geplaatst:
comment_2146753
Ik post mobiel dus een foto is even niet haalbaar, maar ik zou het wel vet vinden om een Lincoln Continental te zien.

Mag de "gewone" zijn maar ook wel een cabriovariant. :7

Vette aan deze oude Ami is dat 'ie de achterportieren "suicide doors" heeft, oftewel de portieren schanieren aan de achterkant van de auto.

Uit de tijd van de Admiral zeg maar. :puh: Naam: Continent Suicidal Mark II. :D

Kijk! Met deze man kan ik nu echt praten.

Lincoln Continental, wat een droombak zeg.

Ik zou vooral graag dit model willen zien:

lincoln-continental-3.jpg

Bewerkt: door Tommy-Vercetti

Geplaatst:
comment_2146792

Z003%20Motor%20met%20zijspan.jpg

Een zijspannetje lijkt me ook wel tof :3

Ik vindt het best wel jammer dat er in GTA V zo'n weinig kleine (compacte) auto's zijn, zoals een Golf, i10, Panda en nog wel veel meer. Ik hoop dat ze dat in de volgende GTA weer wat meer gaan komen.

Het blijft toch Amerika, he :puh:! Big, bigger, biggest!

Bewerkt: door Dotz

Geplaatst:
comment_2146839

Ik zou vooral graag dit model willen zien:

http://automanyak.co...ntinental-3.jpg

Denk dat deze een grote gelijkenis vertoont? http://nl.wikigta.org/wiki/Remington

Zo ongeveer, maar niet helemaal, ik vond de achterkant van de Remington lelijk en het naar mijn mening kleine profiel van de gehele auto zelf niet echt mooi.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2146852

Hier heb er ik er nog een paar:

Toyota_FT1-001.jpg

Karin Scorpion - Toyoto FT-1

f22_64_mondeo_wagon03.jpg

Vapid X1 - Ford Mondeo Station 2002

skateboard.jpg

En natuurlijk een Skateboard, snap nog steeds niet waarom je geen Skateboard heb in GTA.

Geplaatst:
comment_2146857

Enkele vaartuigen die ik wel zou willen zien zijn een cruiseship en een roeiboot! Een cruiseship lijkt me heerlijk om op rond te dolen, dat is eigenlijk al gewoon een map opzichzelf! Van mij mogen er sowieso wel enkele grotere boten rondvaren :). Een roeiboot lijkt me wel een tof getaway-voertuig voor op het water!

Oasis_Aerial_4.jpg

juli%2B2011%2B299.JPG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.