Jump to content

Welke echt bestaande voertuig wil je nog is in GTA?

Geplaatst:
comment_2146522

Welk echt bestaand voertuig zoals een: Ford Focus, Fiat Panda, Audi TT en nog vele andere voertuigen wil je nog is in GTA?

Voor mij een Audi TT:

Lijkt me leuke auto voor GTA, vindt de auto ook best mooi. Ik weet niet welke naam de auto moet krijgen.

Hier de plaatje van de auto:

wallpaper_audi-tt_animaatjes-21.jpg

Geen wagens van de vorige GTA's, alleen nieuwe wagens, die nog nooit in GTA zijn gekomen.

Het zou leuk zijn als je nog zelf namen gaat verzinnen.

Bewerkt: door xCrazyShotgun

• Reacties 58
  • Bezichtigingen 8.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2163067

Enkele vaartuigen die ik wel zou willen zien zijn een cruiseship en een roeiboot! Een cruiseship lijkt me heerlijk om op rond te dolen, dat is eigenlijk al gewoon een map opzichzelf! Van mij mogen er sowieso wel enkele grotere boten rondvaren :). Een roeiboot lijkt me wel een tof getaway-voertuig voor op het water!

Oasis_Aerial_4.jpg

Toen ik hoorde dat Grand Theft Auto V zou komen had ik wel een Ferry verwacht van Paleto Bay naar Los Santos. En het is wonderbaarlijk dat er in Grand Theft Auto V toen voor een missie een Yacht lag in de zee. Had gehoopt dat het voor een langere tijd zou blijven aangezien dat ook gebeurde met The Ballad Of Gay Tony met de multiplayer. Ik vraag mij af wat Rockstar Games tegenhoudt :cab:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2163080

*Bumpje*

Shitzu Taylor - Suzuki Swift

*plaatje*

Truffade Vision - Bugatti Galibier

*plaatje*

Die Bugatti lijkt anders verdacht veel op de Enus Cognoscenti Cabrio.

Hij lijkt er inderdaad wel een beetje op, maar dit is een vierdeurs auto. De Enus Cognoscenti Cabrio is in GTA V, een tweedeurs auto.

• 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.