Jump to content
Joriz

Dan & Sam Houser, Leslie Benzies accepteren plaats in AIAS Hall of Fame!


Al eerder schreef ik dat Leslie Benzies (producer en directeur van Rockstar North), Dan Houser (schrijver, plaatsvervangend directeur en oprichter van Rockstar Games) en Sam Houser (directeur en oprichter van Rockstar Games) zijn toegevoegd als 18e, 19e en 20ste lid in de Hall of Fame. Ik had verder niet uitgebreid 'reclame' gemaakt voor de prijsuitreiking die vannacht tijdens de DICE awards was omdat ik twijfelde of ze zouden komen opdagen. Al noemen ze zich Rocksterren gaat het bij Rockstar Games altijd om de fantastische spellen en niet een paar mensen die 'belangrijker' zijn dan de rest (de games worden namelijk met honderden getalenteerde mensen gemaakt). Toch waren Leslie Benzies en Dan Houser samen met een tiental collega's aanwezig om hun plaats in de Hall of Fame te accepteren! Check Dan Houser zijn speech in de onderstaande video. smile3.gif

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...