Geplaatst: 7 februari 201411 jaren comment_2147277 Heyt allemaal heb een vraag ik ben level 120 en kan tijdens een survival mijn minigun nog niet gebruiken wanneer ik wel iemand idee hoe dat kan of dat het zo hoord
Geplaatst: 7 februari 201411 jaren comment_2147285 Let op als je schuilt achter een object dat je de minigun niet kan gebruiken. Alleen als je gewoon staat kan je hem gebruiken dus niet in cover.
Geplaatst: 8 februari 201411 jaren comment_2147566 In een survival maakt het niet uit welk level je hebt! Indien een minigun tevoorschijn komt dan kan ieder level deze gebruiken. Je bent hem alleen weer kwijt als de survival is afgelopen en je bent niet in het bezit van level 120 of hoger. Wil je dus niet voor je wapens zoals een minigun (unlocks by level 120) of bijvoorbeeld een MG (unlocks by level 50) betalen, dan moet je een survival missie doen. Zoals Richard al heeft gezegd kan je een minigun alleen buiten gebruiken en niet als je ergens beschut staat.
Geplaatst: 8 februari 201411 jaren comment_2147618 Ik kreeg hem gister toen ik zo'n "special crate" oppakte... Maar ik vond het ook een beetje raar dat ik hem niet kon selecteren... Weet nu waarom, thx... Greetzz..
Heyt allemaal heb een vraag ik ben level 120 en kan tijdens een survival mijn minigun nog niet gebruiken wanneer ik wel iemand idee hoe dat kan of dat het zo hoord