Jump to content

Kan niet meer in GTA: Online


Mordecai

Recommended Posts

Goedemiddag jongens! Ik heb een probleem. Een groot probleem. Ik heb de update 1.09 gedownload maar sindsdien kan ik niet meer online. Ik heb story mode al uitgespeeld ik wil terug naar online. Maar sinds de patch de patch 1.09 zit ik vast. Wie heeft hier ook te maken mee gehad en wat hebje gedaan. En wie weet hoekje dit kan verhelpen? Ligt het aan mij of aan Gta. Want me vriend is nu wel thuis online. Zo wazig allemaal. Ik wil gewoon online spelen na een week vol met stress. Ik kijk er naar uit om jullie advies te proberen.

>>> Door Hanneswasco: Topictitel verduidelijkt van "Help AUB" naar "Kan niet meer in GTA: Online".<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf kan ik niet meer online op m'n eerste personage.

Krijg deze fout melding: Unable to load saved data for Character 1, the Rockstar cloud servers are unavaible richt now!

Al bij iemand gebeurd en wat moet of kan ik doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf kan ik niet meer online op m'n eerste personage.

Krijg deze fout melding: Unable to load saved data for Character 1, the Rockstar cloud servers are unavaible richt now!

Al bij iemand gebeurd en wat moet of kan ik doen?

Hier hetzelfde probleem.. Iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ook, heb er ook al een topic over geopend in online forum. Unable to load saved data for Character 1, the Rockstar cloud servers are unavaible richt now!

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

't Is echt bizar, voor elke bug, glitch en dergelijke die ze proberen te patchen krijg je het dubbele aantal terug. Het is niet dat de updates elkaar snel opvolgen of zo.. De laatste update was net voor kerst geloof ik (?). Dan hebben ze toch best wat tijd om er aan te werken en vooral te testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de laatste dagen al dat ik niet meer online kan omdat de cloud servers niet beschikbaar zijn.

Mijn DNS staat al op 8.8.8.8. en 8.8.4.4.

Na een paar keer retryen kom ik er vaak wel in.

Daarna krijg ik een paar keer een melding van 'save failed'.

En net had ik nog het ergste:

Ik was klaar met een missie maar toen ik bij Gerald kwam in de cutscene had ik een Dunce Hat op.

Even later verscheen het menu dat ik een cheater was en terug naar GTA V offline moest.

Daarna kon ik niet meer online.

Nu maar hopen dat ik niet in de Bad Sport Lobby terecht ben gekomen.

Ik heb niks fout gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

dat dns foefje werkt niet meer ben ik bang. Mijne staat nu gewoon op automatisch. btw dat het "save" ding niet werkt is maar tijdelijk. Waarschijnlijk werkt het nu wel weer. Had er deze avond ook last van maar werkt inmiddels weer.

Bewerkt: door nitivity
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel opnieuw beginnen, maar zo dra je stopt dan kan de 2de ook niet.

Wilde kijken als m'n eerste beschikbaar was en dat was niet het geval.

Hopelijk kan ik nog die Tommygun kopen :(

De Tommygun kan je sowieso tot eind februari kopen. Maak je daar maar niet druk om. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...