Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

DE HEISTS

Wanneer zouden de Heists er zijn in GTA ONLINE ?

Featured Replies

Geen idee.. dit is iets waarvan R* heeft aangegeven dat het er wel aan zit te komen, alleen is er nog geen concrete datum genoemd. Het blijft dus nog even gissen ;)

Er is al wel een datum gelekt: 18 februari, maar ik denk niet dat het deze maand nog gaat gebeuren... :7

Sowieso dat rockstar het weer uitstelt.

Rockstar heeft hier nog niets over gemeld, totdat zij niets zeggen zal het bij speculeren blijven. Maar ik denk dat we niet meer zo heel lang hoeven te wachten.

Ik kan alleen maar hopen dat het snel is. Wellicht dat ik dan weer plezier krijg in GTA Online, want om eerlijk te zijn ben ik er al 'n beetje op uit gekeken.

De "geruchten" gaan dat R* eerst het lek aangaande de DNS money hacks e.d. opgelost willen hebben voordat ze de Heists en een nieuwe DLC zullen invoeren.

Gewoon zorgen dat je een bad sport bent, dan heb je lol genoeg in je tank :puh:

Maar die heists zullen wel weer wat lol toevoegen, dan hebben die bankpandjes eindelijk nut, nu kan je niet eens binnentreden..

Edited by jobator

Ik vind het nu wel te lang duren allemaal. Ik ben langzaam een beetje uitgekeken op GTA offline en online...

• 4 weeks later...

Ik kan alleen maar hopen dat het snel is. Wellicht dat ik dan weer plezier krijg in GTA Online, want om eerlijk te zijn ben ik er al 'n beetje op uit gekeken.

Goh ... wat kan er toch 'n hoop veranderen in 4 weken. Zo dacht ik er toen echt over, maar nu doe ik bijna niets anders meer. :D