Jump to content
Geplaatst:
comment_2150232

Ik zie net dat GTA Title Update 1.10 er is.

Online ben ik de cornrows kwijt.

0_0.jpg

De Albany Roosevelt staat online nog op Out Of Stock.

In Offline zie ik wel dat de Albany Roosevelt erin zit.

0_0.jpg

Ik merk ook een verschil met de mechanic.

Het kan aan mij liggen maar nu staat de auto er plotseling en zie ik hem niet meer rijden en uitstappen.

Bewerkt: door Da Phoenix

• Reacties 52
  • Bezichtigingen 4.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2152069

Ja, heb zelf ook de Roosevelt en de Entity XF daar voor opgeofferd. Heb nu helaas daardoor geen super car meer, maar dat wordt gewoon weer even sparen. Alhoewel ik nu nog maar 25.000 heb. :muur:

Bewerkt: door ChelseaFC

Geplaatst:
comment_2152862
Sinds de nieuwe update betaal je de healthcare & bail kosten wanneer je iemand die in Passive Mode zit doodrijd

Dat mag dan van mij ook wel andersom zo zijn, als iemand die in passive mode zit en in een auto rijd kan je hem niet dood schieten maar hij kan jou wel overrijden... :roll:

Geplaatst:
comment_2152873
Sinds de nieuwe update betaal je de healthcare & bail kosten wanneer je iemand die in Passive Mode zit doodrijd

Dat mag dan van mij ook wel andersom zo zijn, als iemand die in passive mode zit en in een auto rijd kan je hem niet dood schieten maar hij kan jou wel overrijden... :roll:

Passive mode in auto kan je gewoon doodknallen

Bewerkt: door Vandijk0348

Geplaatst:
comment_2152989

Passive mode in auto kan je gewoon doodknallen

Uhm... echt...?!? ik dacht het laatst geprobeerd te hebben en dat lukte niet.... maar mss lag het meer aan mijn schiet kwaliteiten... :bonk::D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.