Geplaatst: 19 juli 200519 jaren comment_184727 ik heb gta vice cit op ps2 maar ik heb een klein stukje land bij er ging 1 hekken open maar de andere niet en plots heb ik er tegen gelopen en er kwam een lichtblauw scherm met op vice city maar de rest weet ik niet meer .
Geplaatst: 19 juli 200519 jaren comment_184735 Kreeg je een scherm met: Greetings from Vice City? Zoja, dan houdt dat in dat het spel het eiland aan het laden is. Trouwens, zou je het beter willen uitleggen. Ik snap er nogal weinig van.
Geplaatst: 19 juli 200519 jaren Auteur comment_184740 Kreeg je een scherm met:Greetings from Vice City? Zoja, dan houdt dat in dat het spel het eiland aan het laden is. Trouwens, zou je het beter willen uitleggen. Ik snap er nogal weinig van. ja het was dat wat jij zij maar meer uitleg kan ik niet geven
Geplaatst: 19 juli 200519 jaren comment_184744 Het scherm gaat na een paar seconden toch weg , dus dat is toch geen probleem?
Geplaatst: 28 juli 200519 jaren comment_194334 ik snap het, hij bedoeld dat er bij Starfish island al een poort openging dan kan hij al die missie van ricardo diaz doen dus de andere is nog dicht. je moet gewoon de missies van ricardo diaz doen en hij gaat open
ik heb gta vice cit op ps2 maar ik heb een klein stukje land bij er ging 1 hekken open maar de andere niet en plots heb ik er tegen gelopen en er kwam een lichtblauw scherm met op vice city maar de rest weet ik niet meer .