Jump to content
Geplaatst:
comment_2151406

Hallo jongens, mijn ps3 is gecrasht en ik ben alles kwijt. Waardoor ik een nieuwe ps3 heb gekocht en opnieuw ben begonnen omdat ik de ww van me vorige psn niet meer wist. Ik ben zo blut als het maar kan en alles kwijt wat ik had. Wil iemand aub zo vriendelijk zijn en een mooi bedrag doneren? Mijn psn is Mordechai89 en dan gaan we samen stunten.. money chicks. Drugs. Wapens. Auto's. Yeh ballin maar voornu ben ik fallin best lelijk.. ik hoop dat iemand zo vriendelijk is.

• Reacties 70
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2155490

Dus een ex kun je niks meer vragen? Beetje ongeloofwaardig verhaal daar blijf ik bij..

Ligt er 'n beetje aan hoe je uit elkaar bent gegaan nietwaar?

Ik heb ook exen voor wie ik niets meer zal doen en vice versa, terwijl ik met andere exen nog steeds goed bevriend ben.

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Geplaatst:
comment_2155498

Ik speel het spel anders ook met bekenden. maargoed ik ga verder niet op deze snotneusje in die aan het bedelen was.

Alsof je altijd maar spelers moet treiteren in het spel. Bedenk eens wat leuker dan alleen te knallen.

Geplaatst:
comment_2155508

Dus een ex kun je niks meer vragen? Beetje ongeloofwaardig verhaal daar blijf ik bij. En echt nuttige teksten heb je ook niet..

:7

Geplaatst:
comment_2155857

:slotje::bonk:

Wil niet te moderator achtig doen. Maar waarom bepalen jullie dat er een slotje op moet? Dat zijn Moderator+ zaken. ;)

Om onnodige discussies verder te voorkomen... :roll:

:slotje:

ps. ik bepaal niks, en wil ook helemaal niks bepalen hier... dat maak jij ervan... ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.