Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Al eerder liet ik zien wat voor coole dingen je op een BMX in GTA5 kan doen. _Night-Men_ stuurde mij het volgende GTA Online filmpje toe waarin 75, High, Matt770 en Strummy op de BMX de meest waanzinnen stunts uithalen. Je ziet dat teamwork echt belangrijk is in dit filmpje om de meest coole stunts op een BMX-fiets uit te halen waarvan ik geeneens wist dat het kan. Genoeg inspiratie dus om de komende tijd in Grand Theft Auto: Online na te doen! Veel kijkplezier! cool2.gif

De muziek achter de stuntvideo is trouwens van The Limousines met de nummers Flaskaboozendancingshoes en Fine Art.

Ben je ook een leuk GTA5 filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Featured Replies

Als een PC gamer vind ik het jammer om te zien dat de physics zo gaar zijn. :(

Ze halen wel ongelooflijke trucs uit, inderdaad. Ik heb al een aantal keer geprobeerd zo'n slide te doen op een buis met mijn bmx, maar ik krijg hem er nooit goed op. Zij maken eerst een halve draai in de lucht om vervolgens perfect te landen op zo'n buis. Ze laten het eruit zien alsof het makkelijk is.

Cool filmpje. Het lijkt inderdaad makkelijker dan het werkelijk is.

Dat middelvingertje ook op 3 minuut 55. :7

Woooaw, dit is echt gruwelijk vet. hun grinden hem echt tof eerst 360 en dan perfect landen.

ik vind dat tweede stukje met die Jet wel nice. eerst je laten lanceren en daarna een pefect grind uitvoeren bij die beach.

als zelf bmx street rider vind ik het prachtig om dit te zien.

Is het onmogelijk om van je BMX af te vallen, of zijn die gasten gewoon goed?

Die gasten zijn gewoon erg goed. Ik probeer ook weleens wat met de BMX, maar hier kan ik laaaaang niet aan tippen ;)

Waw, die gasten zijn hier goed in! Als ik in GTA iets doe met mijn BMX is dat per ongeluk en is dat zeker niet zo speciaal als dit.

Haha geweldig om te zien! Ook dit weer.. Moet je is nagaan wat er allemaal mogelijk is in GTA 5 :-)

Het lijkt zo simpel. Daarom probeer ik het ook steeds weer. Helaas faal ik er continu in :(

Zie dit nu pas, het gebruiken van andere voertuigen verruimt wel ineens de speelwereld van de BMX, vind het wel origineel hoe ze de Lazer gebruiken :puh:

Het lukt ze ook niet in 1 keer, zal wel bij sommige stunts veel meer zijn, zo te zien. ;) Voor de rest een leuk filmpje! :tu:

Cool filmpje. Moet ik ook eens gaan proberen. :blauw::fp: