February 18, 201412 yr Als ik naar me ronde map kijk bij gta sa, zie ik gewoon echt niks alleen een doorzichtigs iets..
February 18, 201412 yr Als je het al hebt opgelost, zou je dan ook kunnen vertellen wat het probleem wél was? Zo kunnen andere mensen met eenzelfde probleem dit topic raadplegen om het op te lossen.
Als ik naar me ronde map kijk bij gta sa, zie ik gewoon echt niks alleen een doorzichtigs iets..