Geplaatst: 19 februari 201411 jaren comment_2152950 Sinds de nieuwe update heb ik problemen om in mijn eigen voertuig te betreden. Er komt dan op: I hebt gen toegang tot dit voertuig, dit voertuig behoord tot ''mijn naam'' Nog mensen met dit probleem?
Geplaatst: 21 februari 201411 jaren comment_2153620 Ik had dit probleem paar dagen geleden ook, ik heb hem toen uitgezet en daarna niet meer gekeken. Neem aan zodra die auto terug in mijn garage staat dat ik er weer in kan?!
Geplaatst: 27 februari 201411 jaren comment_2156979 Dit probleem heb ik ook wel eens paar keer gescwitch met car acces nog niks toen trapte ik een keer tegen mijn deur en ik kon er weer in
Geplaatst: 27 februari 201411 jaren comment_2157017 Het is dan ook 'n probleem dat zich na enige tijd vanzelf oplost, dat car acces verhaal is gewoon BS. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik geloof best dat sommigen het idee hebben dat dat de manier is, maar dat is gewoon toeval. De tijd die het je kost om die instelling te wijzigen is ongeveer gelijk aan de tijd die nodig is om het probleem zichzelf op te laten lossen. Zoals ik al eerder zei, loop ik gewoon 'n 20-tal meters weg en probeer het dan nog eens en dat werkt ook. Maakt het overigens niet minder irritant, zeker niet als je net 'n winkel hebt beroofd oid. Bewerkt: 27 februari 201411 jaren door FcUtreg4Life
Sinds de nieuwe update heb ik problemen om in mijn eigen voertuig te betreden.
Er komt dan op: I hebt gen toegang tot dit voertuig, dit voertuig behoord tot ''mijn naam''
Nog mensen met dit probleem?