Jump to content
Geplaatst:
comment_2155163

...pikken een steeds groter deel van de crew in! blauwoog.gif

Kai-Shockwave heeft helaas besloten zijn taken als crewlid neer te leggen. Een Belg heeft ons aanbod om zijn opvolger te worden geaccepteerd... Uiteraard besefte we ons niet dat daarmee het percentage Belgen in onze crew stijgt van 18,2% naar 22,7%. Wij, de 100% Nederlandse admins, bieden hiervoor ons niet zo oprechte excuus aan. Wij begrijpen het leed dat wij u, Nederlanders, hebben aangedaan toen wij Hanneswasco als eerste Belg promoveerde naar de GM+. Wij begrijpen eveneens dat het besluit om een Belg als opvolger van Kai te vragen dit leed absoluut niet verzacht. In tegenstelling. nopompom.gif

Ondanks het bovenstaande, zijn wij toch wel erg content dat thebig ons team komt versterken en de Games-fora onder zijn hoede neemt.

Kai, bedankt voor je lange inzet (bijna 4 jaar!!), en thebig, ondanks dat je een Belg bent, welkom bij onze crew! biertje.gif

• Reacties 42
  • Bezichtigingen 5.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2155237

Ik was niet heel erg verbaasd dat Kai-ShockWave zou stoppen met zijn taak als Moderator. Nog steeds ben jij een enorme tijd Moderator geweest met een van de fantastische forum van Nederland. Ik ben niet in de periode geweest waar jij een actieve lid was, maar je bent een toffe gozer die het beste verdient. Kai-ShockWave, nog heel veel plezier en succes toegewenst. Alhoewel ik je wel actief zou zien in LibertyKillerZ.

thebig, een van de beste leden op het forum die deze taak mag overnemen van Kai-ShockWave. Ik ben er zeker van dat jij een goede tijd zal hebben met je taken. Hopelijk heb je nog genoeg tijd om eens te kijken in Sans Scrupules. ;)

Geplaatst:
comment_2155342

Dit kan echt niet hoor, nóg een Belg in de crew. Het slechtste idee sinds de instelling van vrouwenquota's voor hoge bedrijfsfuncties! Waar kan ik bezwaar aantekenen? :@

Geplaatst:
comment_2155351

Dit kan echt niet hoor, nóg een Belg in de crew. Het slechtste idee sinds de instelling van vrouwenquota's voor hoge bedrijfsfuncties! Waar kan ik bezwaar aantekenen? :@

Ik vind dat je nogal kortzichtig bent, het probleem ligt veel dieper.

We hadden ze nooit stemrecht mogen geven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.