Jump to content
Geplaatst:
comment_2157759

Zet je zonnebril maar alvast op en haal die zwembroek alvast uit de kast, de winter is bijna voorbij. Voor de zomer mag geen geschikte muziek ontbreken! Dat SquidPhysics talent had wisten we al, maar hij helpt ons ook een handje om al in de stemming te komen. SquidPhysics a.k.a. Ben heeft namelijk weer wat van zich laten horen. Dit keer heeft hij het themanummer van GTA Vice City Stories gecoverd en dat betekent dat we terug gaan naar de jaren tachtig!

Heb je nu weer zin gekregen om GTA Vice City Stories onder het stof vandaan te halen? Vergeet in ieder geval niet dat er altijd nog een GTA Vice City Stories forum bestaat. ;)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2157911

Heerlijk! Iedere keer als ik één van zijn filmpjes bekijk, besef ik me hoe jaloers ik ben op zijn talent en instrumenten. Thanks voor het delen, dit is geweldig om te bekijken (de rest ook overigens puh2.gif)!

Geplaatst:
comment_2157975

Lekker hoor. Momenteel speel ik eigenlijk alleen GTA V, maar VCS zit in m'n PSP voor als ik me echt verveel. En na dit filmpje krijg ik meteen weer zin om te spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.