Jump to content
Geplaatst:
comment_2159236

Na de 'revolutie' in Oekraïne is Rusland de Krim ingevallen. Ook geeft Rusland staatsburgerschappen aan de politie unit die werd beshcreven als het mest bruut. Deze zorgen er nu voor dat de wegen naar de Krim zijn afgesloten. Op nu.nl staan heel veel artikelen hierover:

http://www.nu.nl/oekraine/

Ikzelf vind dit toch wel een van de meest serieuze bedreigingen van vrede binnen Europa sinds een lange tijd, Rusland claimt dat er teveel Russen in de Krim wonen en dat ze het daarom doen. Ik zie ook een paar redelijk wat gelijkenissen als ik kijk naar hoe de vorige wereldoorlog is begonnen. History is being made.

• Reacties 108
  • Bezichtigingen 28.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2309721

Vast wel.

Vraag me nou wel nog steeds af hoe die rommel daar in het oosten van Oekraïne begonnen is. Ik praatte laatst met iemand die weer iemand kent die uit Donetsk komt, en wat de Oekraïners daar deden met de (licht pro-Russische) bevolking toen het nog vredig was, klinkt ook niet als zuivere koek. Het echte verhaal zal helaas nooit naar buiten komen, ben ik bang.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.