Jump to content
Geplaatst:
comment_184912

Ik ben begonnen met het maken van een NL mod voor San andreas. Het plan is om zoveel mogelijk dingen uit het spel Nederlands te maken. Ik ben maar eens begonne met Nederlandse ondertitels. In de eerste versie zullen de missies NIET nederlandse ondertitelingen hebben, alleen de basisdingen zoals bijvoorbeeld je cellphone. Zelfs dit is al een flinke klus. Ook ga ik proberen zoveel mogelijk textures te veranderen naar nederlandse.

Hieronder enkele screens en een video'tje. Hier zitten nog eerdig wat fouten in, dus even niet op letten ;)

1nlmod18xa.th.jpg

2nlmod21rp.th.jpg

3nlmod37qw.th.jpg

4nlmod48vs.th.jpg

5nlmod52dg.th.jpg

6nlmod65dt.th.jpg

7nlmod76bb.th.jpg

8nlmod88qy.th.jpg

9nlmod98gf.th.jpg

10nlmod104wy.th.jpg

Video: Filmpje van SA-NL mod (Slechte kwaliteit, sorry ;))

Ik wil graag eerlijke meningen, moet ik hiermee doorgaan, of moet ik het maar laten zoals het is? :)

(Ik hoef geen correcties voor spellingsfouten, die controlleer ik zelf nog wel eens ;))

Bewerkt: door Hpzone

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 4.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_188442
Ik kan geen reactie meer plaatsen op jou site. Als ik op post reactie klik laat de pagina en als ik dan weer naar ondere ga dan is er niks veranderd.

Wordt zo snel mogelijk gefixed :)

-edit: Mensen kunnen de site alweer spammen :puh:

Bewerkt: door Hpzone

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_206527

Hallo,

Misschien een beetje late reactie maar ik kan dat filmpje niet bekijken :?

Ik krijg dan heel groot error 404 in het beeld en daar naast een mannetje en die lult een beetje in het engels !!

Hoe kan ik het filmpje bekijken zonder dsat gelul van dat poppetje te krijgen ??

Met Vriendelijke Groet

Daniel,

Geplaatst:
comment_208022

Dat filmpje werkt niet? :?

Er komt zo'n dansen ventje te staan, met Error 404

Jammer, want ik wil hem wel eerst zien voordat ik hem download...

-------------

DaddyPimp

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.