Geplaatst: 3 maart 201411 jaren comment_2160119 Hey, Ik heb net Harry Potter en de steen der wijzen zitten kijken en ik vraag me eigenlijk 1 ding af. Is Pluisje, de driekoppige hond, eigenlijk gewoon 1 hond of 3 honden? Met andere woorden, heeft elke kop zijn eigen wil en gedachte? (Siamese drieling ) Of heeft Pluisje gewoon 3 koppen waarbij hij gewoon ziet, bijt en ruikt. Ja, beetje rare vraag is het wel Maar vraag het me gewoon af Gr GTAKevin023.
Geplaatst: 3 maart 201411 jaren comment_2160295 Ik zie het overigens al voor me dat Perkamentus en Hagrid in het geniep, na dat gedoe met die steen, dat beest gewoon ergens buiten de deur hebben gezet want fuck safety.
Geplaatst: 3 maart 201411 jaren comment_2160296 Fuck safety? Een basilisk in 't riool, een compleet corrupt ministerie, dementors op een school, 't Verboden Bos, 't school toernooi...
Geplaatst: 6 maart 201411 jaren comment_2161960 Lol, ben ook wel benieuwd wat ze nadien met Pluisje hebben gedaan. Ze zullen hem niet vrijgelaten hebben in het wild, vermoed ik. Heb de HP boeken al 100x gelezen allemaal, maar dit had ik mezelf nooit afgevraagd. Thanks guys
Geplaatst: 6 maart 201411 jaren comment_2161965 Volgens J.K. Rowling heeft Hagrid dat dier in het Verboden Bos losgelaten. Creepy... ik vond Pluisje altijd één van de meest angstaanjagende beesten van het HP-universum.
Hey,
Ik heb net Harry Potter en de steen der wijzen zitten kijken en ik
vraag me eigenlijk 1 ding af.
Is Pluisje, de driekoppige hond, eigenlijk gewoon 1 hond of 3 honden?
Met andere woorden, heeft elke kop zijn eigen wil en gedachte?
(Siamese drieling
)
Of heeft Pluisje gewoon 3 koppen waarbij hij gewoon ziet,
bijt en ruikt.
Ja, beetje rare vraag is het wel
Maar vraag het me gewoon af
Gr GTAKevin023.