Jump to content

Nature Does What She Wants


3L1077

Recommended Posts

Bedankt, het was inderdaad een beetje de bedoeling om zo'n totaal niet natuurlijk natuurlijk (you know what I mean) scenario voor te stellen. De tekst zou trouwens in de originele afbeelding wel leesbaar moeten zijn, maar bij het uploaden heb je altijd wat kwaliteitsverlies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet als dit zelf gemaakt is met de giraf, even Paint snel open gemaakt. Het leek wat dat de keel of huid van dat beest zelf is uitgesneden.

oggtbm.jpg

Voor de rest heb ik niks aan te merken en vind ik het wel iets nieuws.

Bewerkt: door Asphyxiated
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er erg goed uit. Je maakt nog steeds vorderingen en laat zien van alle markten thuis te zijn. Kan ik erg waarderen. Een olifant en een giraffe in een sneeuwlandschap, ik zou er waarschijnlijk zelf nooit op gekomen zijn. De blending is keurig, de kleuren zijn fijn en ik vind de tekst eigenlijk ook wel prima. Ik kan geen dingen vinden die ik zelf anders had gedaan. Tof werkje, ik denk een van je beste tot nu toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet als dit zelf gemaakt is met de giraf, even Paint snel open gemaakt. Het leek wat dat de keel of huid van dat beest zelf is uitgesneden. oggtbm.jpg Voor de rest heb ik niks aan te merken en vind ik het wel iets nieuws.

Nu je het zegt lijkt het inderdaad wel een beetje zo... Dat zullen dan wel de vreemde toeren van het perspectief zijn, in de stock is de giraffe nu ook zo. Klik

Ziet er erg netjes uit 3l1077! Keep up the great work :D

Bedankt. :)

Ziet er erg goed uit. Je maakt nog steeds vorderingen en laat zien van alle markten thuis te zijn. Kan ik erg waarderen. Een olifant en een giraffe in een sneeuwlandschap, ik zou er waarschijnlijk zelf nooit op gekomen zijn. De blending is keurig, de kleuren zijn fijn en ik vind de tekst eigenlijk ook wel prima. Ik kan geen dingen vinden die ik zelf anders had gedaan. Tof werkje, ik denk een van je beste tot nu toe.

Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes! een manipje!

opmerking:

-waarom die bruine kleuren aan de linker en rechter kant van je plaatje? deze steken een beetje af van het sneeuweffect.. omdat het juist 2 plekken maar zijn

-het middenpad vind ik er ook niet echt bijpassen doordat de sneeuw ineens onderbroken word (wat meestal niet zo is, is de giraf heeft een sneeuwschuiver gehad).

-De text zou ik persoonlijk ook niet zo plaatsen.. maar dat heeft ook meer met smaak te maken. (ikzelf vind dat hij teveel afsteekt, en van de kleine text is het font niet echt passend bij dit concept)

-knipfout opmerking is al gemaakt, weet niet of het een standaard .png was.

maar ziet er goed uit, ga zo doorr

Link to comment
Delen op andere websites

@RMJ: Thanks!

-Goh, er is niet echt een reden voor. Kwam er gewoon door wat te spelen met de kleuren, vond het er niet slecht bij staan.

-Ik weet het, was een twijfelpunt. Eerst was er geen, en toen ik er een bij plaatste, vond ik het niet top, maar het voelde onmisbaar, die scheiding tussen de twee dieren.

-Zoals ik al zei is het eigenlijk geen knipfout, maar een vreemd perspectief.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...