Jump to content
Geplaatst:
comment_2161378

Jo

iemand wat ook zijn Dusenberg Sweeper aka The Tommygun mist na de update 1.11?? R* heeft gezegd dat als je een van deze items koopt je ze voor altijd houdt nu wordt het weer niet leuk als R* zometeen iedereen een gratis Tommygun MOET geven(waar je eerst best uniek in kon zijn) door alweer een fout van hun kant

GR Bubba

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2161381

Ik heb ook helaas de Gusenberg Sweeper verloren met deze update. Een beetje teleurstellend omdat ik een van mijn favoriete voertuigen moest verkopen om kleding en een wapen te hebben van de Valentijnsbloedbad DLC. Ik vond het een geweldige wapen, misschien gaat Rockstar Games het wel weer terugpatchen of zetten ze deze wapen gratis in de Ammu-Nation. Maar ik zal hem wel missen wanneer die niet meer terugkomt :(

Geplaatst:
comment_2161423

Maar ik zal hem wel missen wanneer die niet meer terugkomt :(

Dan is het voor mij ook de druppel.

Ik heb mijn Adder en een echte RARE car verkocht, ik heb hier dik 1 maand naar gezocht, en toen heb ik ze eindelijk kunnen kopen. Je houd ze voor altijd was de belofte, nou, dan hou je je daar aan.

Als dit nog eens gebeurt met iets, maakt niet uit wat, dan ga ik het misschien in overweging nemen om GTA5 te verkopen. En ik maak geen grapje.

Geplaatst:
comment_2161556

Zolang ze em maar niet weer voor iedereen beschikbaar stellen. Was ook toen met de rat loader. Naar mijn mening was dat stom tegenover de mensen die lang tijd erin hebben gestoken om em te krijgen

Geplaatst:
comment_2162561

De gusenburg sweeper is nu weer verkrijgbaar in de gunshop!

Hmm ... bij mij anders niet. :?

Sterker nog ... ik was vanavond ook spontaan m'n Heavy Pistol en Special Carbine incl. zo'n 5000 rounds of ammo kwijt. Koste me zo'n 30 rooitjes om dat weer terug te krijgen. :ch:

Geplaatst:
comment_2162593

Met het oplossen van een bug en het tegengaan/oplossen van glitches, veroorzaken ze weer andere bugs en gelegenheid om andere glitches te ontdekken.... dit "spelletje" zal zich - jammer genoeg - blijven herhalen...

Ondanks dat R* hun uiterste best doen is een online game (bijna) niet Hack/Bug/Glitches/Mod vrij te krijgen...

Geplaatst:
comment_2163071

Het is mooi dat hun eindelijk weer dit hebben kunnen patchen, maar ik ben opeens met mijn meerdere vuurwapens mijn kogels kwijt. Ik had volgens mij echt best wel veel kogels en ik zou dat niet hebben kunnen wegschieten in een avond :?

Geplaatst:
comment_2163081

Had ik dus ook.

Eergisteren al m'n Heavy Pistol en special Carbine met zo'n 5000 stuks ammo, en gisteren miste ik ineens m'n Grenades en Sticky-Bombs. (15 stuks van elk)

Maar ... m'n Gusenberg Sweeper is wel weer terug, evenals allerlei wapens (Pistol, SMG, Assault Rifle, Pump Shotgun) die ikzelf weggegooid had.

Geplaatst:
comment_2163169

Ik heb ook de Tommygum weer terug dat is dan opgelost. Ik heb gister wel iets anders meegemaakt was in het huis tv aan het kijken wat andere spelers aan het doen waren, plots logde die gene die ik bekeek uit en kwam ik buiten op zijn plek te staan zonder pop ik kon niet lopen of weg gaan alleen maar in het rond kijken/draaien en met wapens ik kon dus op de politie blijven schieten 5 sterren ze schoten wel terug en kwamen met honderden maar op mij schieten bracht geen schade dus ik kon ze blijven afknallen tot vervelends toe heb toen op een gegeven moment ook maar gewoon de game afgezet, vreemd toch?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.