Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

James Bond en GTA5: meer gemeen dan je denkt!

Enkele weken geleden konden we jullie mededelen dat Grand Theft Auto V het best verkochte entertainmentproduct van het Verenigd Koninkrijk was. Het werd op grote afstand gevolgd door de James Bond-film Skyfall en dat is een groepje GTA V-gamers niet ontgaan. Ze besloten de twee grootste trotsen van het Verenigd Koninkrijk met elkaar te combineren. Het resultaat is deze spannende actiescène uit Skyfall, nagemaakt in GTA V.

Dat is echter niet het enige GTA-gerelateerde nieuws dat met de bekendste Britse spion te maken heeft. Zo besloot de Amerikaan Michael Dezer, een fervent verzamelaar van bekende auto's, zijn collectie van 60(!) James Bond-wagens te koop te plaatsen voor niet minder dan 36 miljoen dollar, oftewel 26 miljoen euro.

Een van deze auto's is de Rolls-Royce van Oddjob, de handlanger van schurk Goldfinger uit de gelijknamige film. Voor veel GTA V-spelers zal deze auto een familiaar uitzicht hebben.

Goldfinger_s1937Ph_2108903i.jpg

Voor wie er dus niet in geslaagd is de Roosevelt te bemachtigen in Grand Theft Auto: Online tijdens de Valentine's Day Massacre Special: wanhoop niet! Je kan nog altijd een bod uitbrengen op dit levensecht exemplaar, hoewel Dezer aangegeven heeft zijn collectie het liefst in één stuk door te verkopen.

Bronnen:

http://www.cinemable...cene-62559.html

http://www.nieuwsbla...140306_01011804

Featured Replies

Hoop dat er nog meer nagespeelde scènes komen, is altijd wel leuk om te zien ;) Knap werk

Ben benieuwd in hoeveel takes ze het gedaan hebben. :puh: Zal wel flink wat tijd ingezeten hebben. Maar bij zo'n video's is het resultaat het dubbel en dwars waard.

Ik heb hier ook nog eens aan gedacht :puh:

Maar Wow, dit is gewoon gaaf: 1.000.000 euro voor de eerste die de hele film maakt. :D

Supergaaf nagemaakt inderdaad. Hoop zelf ook dat er meer van dit soort video's gaan komen. Niet alleen van Bond-films, ook van totaal andere films. Altijd leuk als iemand dat in GTA probeert, toch? :puh:

Ik vind het echt geniaal dat mensen op zulke geweldige ideeën kunnen komen. Ik vond het begin wel wat vreemd maar de einde klopte eigenlijk wel helemaal tot de film. Leuke video, en bedankt voor het delen. :)

Edited by Asphyxiated

hij heeft er een subje bij :D!

Hier de bloopers

Edited by tjarda1999

Hehe, wel leuk om te zien zo. Moet wel vrij lang hebben genomen om te maken gok ik.

Heeft vast en zeker veel tijd gekost om dit te maken!

Good job!

Vraag me echt af hoe lang het wel niet heeft geduurd om dat in elkaar te monteren, echt goed gelukt ;o

Lol, echt een geniaal filmpje! Was ook helemaal weg van Skyfall dus dat helpt wel mee. :puh: