Geplaatst: 7 maart 201411 jaren comment_2162842 Hey, We hebben een paar weken de valentijn's update gehad en vorige week de business update. Mij lijkt het echt vet als er een politie update komt. Ik heb hieronder mijn eigen update gemaakt. Natuurlijk is het alleen maar een idee. Mijn vraag is wat jullie ervan vinden. De update Auto's: Je kan elke politie auto kopen die er is, ook de undercover politie wagen, FBI SUV en FBI Buffalo. Je kan alle politie auto's ook pimpen in Los Santos Customs. (Onderdelen bumpers, spoilers enz moeten uiteraard nog worden gemaakt door R*.) Er komen ook nieuwe horns voor voeruigen. Namelijk sirene's en andere gekke politie geluiden. Ook komt er dan een bonus politievoertuig. Namelijk de Ford Torino 1974 politie wagen uit Starsky and Hutch. (Met rode zwaailicht) Kleding. Je kan politie uniformen, SWAT uniformen, FBI uniformen en speciale overheid uniformen kopen. Je kan ook een ketting kopen met een badge eraan van de politie. Die kan je bij elke jas, T-shirt of shirt dragen. En dan nog wat kleine dingetjes zoals brillen, hoeden en stropdassen. Met een politie ketting met een badge of overheids uniformen kan je geen wanted krijgen als je spelers dood. ALLEEN spelers. Voor de rest kan je door chaos te veroorzaken op straat wel wanted krijgen, bijvoorbeeld mensen op straat doden, politie doden of auto's vernietigen. Wapens. Je kan kraaienpoten op de weg gooien, ook vanuit je auto. Elke worp dat je kraaienpoten gebruikt, gebruik je een heel doosje (10kraaipoten per doosje?? ) Je kan maximaal 25 doosjes bij je hebben. Je kan ook spijkermatten kopen, 5 in je bezit hebben, en op de weg leggen. Door op een knopje te drukken kan je de spijkermat weer oppakken en in je bezit hebben. Ook kan je spijkermatten stelen van spelers die ze hebben neergelegd, of verplaatsen. Voor auto's met bulletproof tires zijn de spijkermatten en kraaienpoten geen probleem. Auto's met normale banden, hebben wel een probleem als ze eroverheen rijden. En dan ook natuurlijk bij de update wat fix dingen voor glitches en bugs. Ik hoop dat jullie er iets van vinden, ik vindt het zelfs wel eigenlijk een perfecte nieuwe update. Bewerkt: 7 maart 201411 jaren door GTAKevin023
Geplaatst: 8 maart 201411 jaren comment_2163313 Je kan in het echt ook geen tank kopen. In gta V wel. Hier niet nee, maar in "the States" is dat in de meeste staten geen enkel probleem.
Geplaatst: 10 april 201411 jaren comment_2178796 Beter komt liberty city stad er ook bij en dat je allemaal spullen van het leger enzo kan kopen en dat je ook openneer kan vliegen van los santos naar liberty
Geplaatst: 11 april 201411 jaren comment_2178895 Haha dat worden spijkermatten rond heel LS neerleggen!
Geplaatst: 12 april 201411 jaren comment_2179214 Dit lijkt mij ook een heel vet idee. De ideeën die je noemt lijken me zeker de moeite waard om toe te voegen aan GTA:Online. Toch is het idee van de spijkermatten vrij zinloos, aangezien iedereen bulletproof tires heeft.
Geplaatst: 12 april 201411 jaren comment_2179257 Dit lijkt mij ook een heel vet idee. De ideeën die je noemt lijken me zeker de moeite waard om toe te voegen aan GTA:Online. Toch is het idee van de spijkermatten vrij zinloos, aangezien iedereen bulletproof tires heeft. ik niet heb geen geld daar voor
Geplaatst: 12 april 201411 jaren comment_2179269 Dat is dan je eigen probleem, maar niet van een ander Brain.
Geplaatst: 12 april 201411 jaren comment_2179273 Dat is dan je eigen probleem, maar niet van een ander Brain. Ik wil niet lullig doen maar je heb wel gelijk asp
Geplaatst: 12 april 201411 jaren comment_2179275 Ontopic: wel een goed idee heb je het al gestuurd naar R*
Geplaatst: 12 april 201411 jaren comment_2179289 Dit lijkt mij ook een heel vet idee. De ideeën die je noemt lijken me zeker de moeite waard om toe te voegen aan GTA:Online. Toch is het idee van de spijkermatten vrij zinloos, aangezien iedereen bulletproof tires heeft. Dan kunnen spijkermatten van spelers wel door je banden en die van de politie niet.
Geplaatst: 13 april 201411 jaren comment_2179637 Ik zal dan vandaag of morgen even een topic maken, kan iedereen z'n ideeën delen. linkje ?
Hey,
We hebben een paar weken de valentijn's update gehad
en vorige week de business update.
Mij lijkt het echt vet als er een politie update komt.
Ik heb hieronder mijn eigen update gemaakt. Natuurlijk is het alleen maar
een idee. Mijn vraag is wat jullie ervan vinden.
De update
Auto's: Je kan elke politie auto kopen die er is, ook
de undercover politie wagen, FBI SUV en FBI Buffalo.
Je kan alle politie auto's ook pimpen in Los Santos Customs.
(Onderdelen bumpers, spoilers enz moeten uiteraard nog worden gemaakt door R*.)
Er komen ook nieuwe horns voor voeruigen. Namelijk sirene's en andere gekke politie geluiden.
Ook komt er dan een bonus politievoertuig. Namelijk de Ford Torino 1974 politie wagen
uit Starsky and Hutch. (Met rode zwaailicht)
Kleding. Je kan politie uniformen, SWAT uniformen, FBI uniformen en speciale overheid uniformen kopen.
Je kan ook een ketting kopen met een badge eraan van de politie.
Die kan je bij elke jas, T-shirt of shirt dragen.
En dan nog wat kleine dingetjes zoals brillen, hoeden en stropdassen.
Met een politie ketting met een badge of overheids uniformen kan je geen wanted krijgen als je spelers dood.
ALLEEN spelers.
Voor de rest kan je door chaos te veroorzaken op straat wel wanted krijgen, bijvoorbeeld
mensen op straat doden, politie doden of auto's vernietigen.
Wapens. Je kan kraaienpoten op de weg gooien, ook vanuit je auto. Elke worp dat je
kraaienpoten gebruikt, gebruik je een heel doosje (10kraaipoten per doosje?? ) Je kan maximaal 25
doosjes bij je hebben.
Je kan ook spijkermatten kopen, 5 in je bezit hebben, en op de weg leggen.
Door op een knopje te drukken kan je de spijkermat weer oppakken en in je bezit hebben.
Ook kan je spijkermatten stelen van spelers die ze hebben neergelegd, of verplaatsen.
Voor auto's met bulletproof tires zijn de spijkermatten en kraaienpoten geen probleem.
Auto's met normale banden, hebben wel een probleem als ze eroverheen rijden.
En dan ook natuurlijk bij de update wat fix dingen voor glitches en bugs.
Ik hoop dat jullie er iets van vinden, ik vindt het zelfs wel eigenlijk een perfecte nieuwe update.
Bewerkt: door GTAKevin023