SiggiDeSmedt Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Hallo allemaal! Ik speel vaak gta online maar mijn vrienden niet meer omdat ze het beu gespeelt zijn. Daarom zoek ik andere leuke mensen om dingen mee te doen , ik denk dan vooral aan een car meeting en streetracen want dat zou ik graag eens met veel mensen willen doen. Ik heb ook een crew De gangsters van LS waar ik ook wel wat goede en nieuwe leden kan gebruiken omdat we nog maar met 8 zijn waarvan er maar 2 vaak actief zijn. Speel jij regelmatig gta online en wil jij misschien met mij spelen laat dan zeker een reactie achter! Alvast bedankt en hopelijk tot snel! Ps: liefst mensen van 12-13-14 jaar oud Reageren
kiyunn Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Ik wi wel mer spelen ben 14 jaar heb en ps3 Reageren
SiggiDeSmedt Geplaatst: 8 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Ik wi wel mer spelen ben 14 jaar heb en ps3 Heb ook Ps3 voeg me toe op ps3 : SiggiDeSmedt Reageren
Recruut Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 tja dubbele topics aanmaken is niet de bedoeling, Kijk en kijk2 dus effe een moderator vragen om 2 van de 3 topics te verwijderen,. en overigens, welkom op het forum Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Ik wil wel ben 12 jaar psn Crazy-Trevor12 Reageren
sjefke-gta Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 yoow, ben vaak online en vindt het ook wel leuk om met mensen te gamen die je niet heel de tijd kille XD. mijn psn: jefke-online heb je trouwens headset?dan is he ook handiger. ben zelf net 16 maar dat is geen probleem denk . groetjes jeffrey. Reageren
kiyunn Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Ik heet ali-jwz Kom online allemaal sigi heb je tegrvoegt acc me ben ali-jwz [mod=Bassieboy35]Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de 'bewerk-knop'. Reageren
rickbrinkman Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 rickbr1993 ik heb een headset, ik kom vanavond wel ff online Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 Bossofzeeland kan je toevoegen op psn. Ik speel niet altijd gta maar vaak wel. Reageren
SiggiDeSmedt Geplaatst: 8 maart 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 bedankt voor de vele reactie's! Ik ga jullie allemaal vandaag proberen toe te voegen. Voor degene die vroegen of ik een headset heb: ja Reageren
schimmelzicht Geplaatst: 8 maart 2014 Rapport Geplaatst: 8 maart 2014 (bewerkt) Schimmelzicht Headset ja Gegroet Leeftijd 26 Bewerkt: 11 maart 2014 door schimmelzicht Reageren
Votair Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Add me maar! PSN: XTAGSX_Danger Headset: Ja Leeftijd: 13 Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 bedankt voor de vele reactie's! Ik ga jullie allemaal vandaag proberen toe te voegen. Voor degene die vroegen of ik een headset heb: ja *reacties Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 Voeg mij ook maar toe: PSN-Naam: xCrazyShotgun Headset: Ja Leeftijd: 14 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.