March 11, 201412 yr Naar aanleiding van de Microsft scam is het misschien om wat interessante filmpjes/artikelen over het internet te delen en discussiëren. Laat ik beginnen: Edited March 11, 201412 yr by Sublime
March 11, 201412 yr Welke Microsoft scam? Ik volg de headlines niet. Het topic waarbij sssjakie ons wil waarschuwen voor een gevaar dat al jaren bestaat.
April 21, 201412 yr Geen filmpje over de Microsoft Scam, maar wel over een software-bug die recentelijk veel in het nieuws is geweest: de Heartbleed Bug. Dit foutje werd gevonden in OpenSSL (het protocol dat ervoor zorgt dat je veilig over bepaalde delen van een website kunt surfen). In onderstaand filmpje wordt uitgelegd wat de bug precies inhoudt, en ook in welk stuk van de code de bug zat. Erg interessant!
October 27, 201411 yr http://www.socialmediasocialmedia.nl/strategie_nieuws/infographics-geschiedenis-van-het-internet-1969-heden/
Naar aanleiding van de Microsft scam is het misschien om wat interessante filmpjes/artikelen over het internet te delen en discussiëren.
Laat ik beginnen:
Edited by Sublime