March 11, 201412 yr Vrijdag ga ik en gangwar houden van allmaal bandes dus bloods en crips's enzo op ps3 voeg me toe ali-jwz
March 12, 201412 yr Ik zou wat meer informatie geven... anders ga je geen mensen trekken. Je kan bv. vragen of ze een headset hebben. Of welk level ze zijn, ervaring ofzo...
March 12, 201412 yr Author We gaan vrijdag car meeting houden en daarna straat race houden en daarna gewoon rond hangen met zet in reactie of je en headset hebt of niet. je moet minimaal rank 10 zijn >>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<
March 13, 201412 yr Oké... en hoe laat gaat de meeting plaats vinden. en naar welke locatie Moeten we naar toe. En welke gedrag regels moeten worden toegepast.wat twedeldie all zij wat meer informatie anders weten wij ook niet hoe en wat. Het is nu best wel onduidelijk. Edited March 13, 201412 yr by ole23
March 14, 201412 yr ik denk dat ik ook wel meedoe mijn psn:grnlxx21342 headset:ja rank:111 [Edit] ik heb jullie allebij een vriendenverzoek gestuurt als je hem even accepteert dan kunnen we kijken of we er wat leuks van kunnen maken. Edited March 18, 201412 yr by ole23
March 17, 201412 yr Als ik kan doe ik ook mee, mijn PSN is ImagineerBram en ik heb beschikking over een headset. Rank: 86
March 18, 201412 yr Vrijdag ga ik en gangwar houden van allmaal bandes dus bloods en crips's enzo op ps3 voeg me toe ali-jwz
March 20, 201412 yr car meeting ja! schimmelzicht headset ja hoelaat eigenlijk ???? Edited March 20, 201412 yr by schimmelzicht
Vrijdag ga ik en gangwar houden van allmaal bandes dus bloods en crips's enzo op ps3 voeg me toe ali-jwz