Geplaatst: 11 maart 201411 jaren comment_2165873 Hoi Hoi! Sommige van jullie weten dat ik redelijk actief ben op youtube met het reviewen van custom jobs in GTA online. Daarnaast run ik ook een side show genaamd Your paparazzi. Hier nemen wij opdrachten/uitdagingen aan van onze kijkers. Als jullie een idee hebben, drop een comment op de video en see it done! Hier zal ik deze show up to date houden met afleveringen!
Geplaatst: 12 maart 201411 jaren comment_2165949 Een soort "Un/Confirmed facts" idee of toch iets anders? Wellicht anders ook ff vermelden dat het niet de bedoeling is om glitches e.d. uit te testen en te laten zien.
Geplaatst: 13 maart 201411 jaren comment_2166494 Kleine tip. Probeer het geluid wat harder te zetten. Ik moet me geluid op zijn hardst zetten en dan nog hoor ik jullie heel zachtjes. Dan bedoel ik alle geluiden.
Geplaatst: 13 maart 201411 jaren Auteur comment_2166523 Jaa klopt! 2e Video is al opgepompt qua geluid, de 1e was veeeeelste zacht
Geplaatst: 13 maart 201411 jaren comment_2166591 Jaa klopt! 2e Video is al opgepompt qua geluid, de 1e was veeeeelste zacht Stukken beter in de tweede maar van mij mag het geluid nog wel wat harder
Hoi Hoi!
Sommige van jullie weten dat ik redelijk actief ben op youtube met het reviewen van custom jobs in GTA online.
Daarnaast run ik ook een side show genaamd Your paparazzi. Hier nemen wij opdrachten/uitdagingen aan van onze kijkers.
Als jullie een idee hebben, drop een comment op de video en see it done!
Hier zal ik deze show up to date houden met afleveringen!