Jump to content
Geplaatst:
comment_2167600

Regelmatig hoor ik via verscheidene media en in persoon mensen klagen over het optreden van de politie. Het leek mij leuk om hier over te discussiëren - mede in gedachte houdend dat een aantal van onze leden bij de politie werken, waardoor we een hele andere kant van het verhaal te horen krijgen.

Ondanks al dat geklaag, heb ik zelf vrij weinig te klagen over de politie. Ik heb 1x een beroep op ze willen doen, aangezien wij 's nachts door de stad liepen en aangevallen werden door twee mensen, waarvan 1 met een mes (hij was om onverklaarbare reden boos op ons). Gelukkig was iemand van ons bedreven in kickboxen en sloeg de aanvaller na een kort gevecht op de vlucht. Helaas was die kickboxer wel geraakt met het mes. We belden de politie en echt binnen 2 minuten stonden ze voor ons; binnen 10 minuten hadden ze de aanvaller en zijn handlanger te pakken. Ik was enorm bang die nacht, maar de politie had niet accurater kunnen optreden. :tu:

Hebben jullie zelf ervaringen als een slachtoffer met de politie? Dus niet als "dader"... Wat vinden jullie van het optreden? En in het algemeen, als je verhalen hoort van anderen/de media?

Featured Replies

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.