Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_185155

grinden heet dat <_<

je kan met naar voren en naar 8eren leunen en met de beturingstoetsen trucjes maken

zoals:

druk op S (bij mijn controls) en dan pijltje links of rechts ;)

Geplaatst:
comment_185331
je hebt ook een cheat, waarmee je heel hoog kunt springen, maar weet even niet welke dat is :puh: moet je anders bij cheats kijken ofzo.

Je bedoelt:Bunny Hop XXL

Als je nu gaat Bunny Hoppen (Fiets, L1 ingedrukt houden) kom je ontzettend hoog!

Triangle, Square, Circle, Circle, Square, Circle,Circle, L1, L2, L2, R1, R2.(Ps2)

En trouwens, je kunt geen trukjes doen met je BMX behalve springen en grinden.

Backflips ofzo kan je ook niet. ;)

Geplaatst:
comment_185334
Je bedoelt:Bunny Hop XXL

Als je nu gaat Bunny Hoppen (Fiets, L1 ingedrukt houden) kom je ontzettend hoog!

Triangle, Square, Circle, Circle, Square, Circle,Circle, L1, L2, L2, R1, R2.(Ps2)

En trouwens, je kunt geen trukjes doen met je BMX behalve springen en grinden.

Backflips ofzo kan je ook niet. ;)

hij heeft San Andreas op de PC hoor :blink:

je kan met je BMX wel 360° maken

Geplaatst:
comment_185386
je kan met je BMX wel 360° maken

Dat kan je met je auto toch ook. :blink:

hij heeft San Andreas op de PC hoor

Bunny Hop XXL

Als je nu gaat Bunny Hoppen (Fiets, linker CTRL of rechter ALT indrukken) kom je ontzettend hoog!

CJPHONEHOME

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_203311
grinden heet dat <_<

je kan met naar voren en naar 8eren leunen en met de beturingstoetsen trucjes maken

zoals:

druk op S (bij mijn controls) en dan pijltje links of rechts ;)

Heet dat niet een wheelie maken?

HOe werkt dat grinden dan?

Bewerkt: door Coeluh

Geplaatst:
comment_203542

ik weet niet of die benamingen van die trucjes met bmx-en en skateboarden nog verschillen, ik had tony hawk voor de ps, daar was grinden met je skateboardje over bv. een reling heen "schuren"

http://usera.imagecave.com/scooter/j_bokma...nd_preview.jpeg

ff een zoektochtje gepleegd op internet, en kwam dit tegen, dit is toch grinden?

Geplaatst:
comment_203682

Grinden geeft hij niet aan dat het is gelukt. Ik bedoel zovan: Grind 12 meters, $3,98 . Bij hoog springen zoals Bunny Hop XL, dan moet je gewoon beetje draaien enzo, daar krijg je geld voor en volgens mij kan je geen Wheelie's uitvoeren met de fiets. (hetzelfde verhaal met grinden ;)) Wel met de motor.

Geplaatst:
comment_203694

probeer maar eens een stoppie met de fiets te doen, dat gaat echt stukken beter dan met de motor, als je een stoppie wilt hebben van meer dan 4 seconden (langer kan ik het niet met de motor) moet je echt de fiets gebruiken

Geplaatst:
comment_203701
en volgens mij kan je geen Wheelie's uitvoeren met de fiets. (hetzelfde verhaal met grinden ;)) Wel met de motor.

Je kan wel een wheelie maken met een fiets...

Grinden weet ik niet... :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.