Jump to content
Geplaatst:
comment_2168655

Hallo allemaal,

Ik ben Bram en ik ben nieuw op dit forum. Ik speel vaak GTA Online. Het leek me wel leuk om een car meeting te organiseren. Ik zie veel van dit soort "meetings" op Youtube en wil zelf ook graag een keer zo'n meeting doen.

Om het voor iedereen leuk te houden vind ik wel dat er een paar regels moeten worden opgesteld en als je zelf nog Ideen/suggesties hebt hoor ik deze natuurlijk graag.

Regels:

- Toon respect voor elkaars auto's en elkaar.

- Geen wapens, niet killen en niet express ongelukken veroorzaken.

- Het moet zichtbaar zijn aan je voertuig dat deze is gecustomized.

- Alleen auto's en motoren die je kan Customizen.

Het beste leek mij dit in een invite only session te organiseren zodat we geen last hebben van kleuters die het leuk vinden om de hele boel op te blazen.

Info:

Ontmoetingsplek is op de parkeerplaats bij LS International airport. Hier is een rechte weg en kunnen er dragraces gehouden worden.

Ook leek het mij persoonlijk wel leuk om een jury te hebben en een persoon die de dragraces van start laat gaan door in het midden tussen 2 auto's een gebaar te doen.

Ik zit op PS3 en ben bijna altijd online. Als je mee wil doen kan dat, stuur een vriendschapsverzoek naar: ImagineerBram. Meetingen kunnen altijd plaatsvinden, zolang er genoeg mensen zijn kunnen we gewoon een meeting doen. Nieuwe meetingen kunnen gewoon opgezet worden door een bericht te plaatsen in dit topic.

Met vriendelijke groet,

Bram.

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 4.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2170911

Ik niet, dus vanavond gaat 'm niet worden.

En wat 'n volgende keer betreft* zou ik zeggen: Iedereen komt met 'n auto uit 'n vooraf bepaalde klasse, zodat we meer dragraces kunnen doen en daar ook 'n echt competitietje aan kunnen verbinden. Daarnaast nog wat gewone races rijden en idd wat toeren alvorens we het in chaos laten ontaarden. :puh:

*dat is uiteraard aan de organisator

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2170932

Hier nog wat foto's van vandaag, vond het een zeer geslaagde middag. :tu: .

Ook leuk om mensen van het forum te ontmoeten.

0_0.jpg

Burnout

0_0.jpg

Kost wat

0_0.jpg

Italy meets Japan

0_0.jpg

0_0.jpg

mooi zwart is niet lelijk, duitse stijl.

0_0.jpg

high times

0_0.jpg

arriveren als een baas.

0_0.jpg

8)

0_0.jpg

classy

0_0.jpg

:puh:

0_0.jpg

en op deze laatste afbeelding is te zien hoe uiterst serieus wij te werk zijn gegaan.

Geplaatst:
comment_2170943

Was wel gezellig ja, heb soms wel moeten lachen!

Misschien volgende keer een leuk plan uitstippelen met wat je precies gaat doen etc.

Foto's zien er heel vet uit! Iemand nog trouwens aanbevelingen voor vette auto's die vet te tunen zijn etc. ?

0_0.jpg

arriveren als een baas.

Welke auto is dit?

Geplaatst:
comment_2170945

Was wel gezellig ja, heb soms wel moeten lachen!

Misschien volgende keer een leuk plan uitstippelen met wat je precies gaat doen etc.

Foto's zien er heel vet uit! Iemand nog trouwens aanbevelingen voor vette auto's die vet te tunen zijn etc. ?

0_0.jpg

arriveren als een baas.

Welke auto is dit?

obey 9f (hardtop versie)
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2171159

Ik ga een Instagram account opzetten met getunde wagens uit GTA V als ik je wagen moet posten moet je et even doorgeven en een foto mee sturen. Ga ook foto's van deze meeting gebruiken credits gaan uiteraard naar de maker van de foto en de eigenaar van de auto. :)

Naam van IG account: gtavcarshowroom

Bewerkt: door ImagineerBram

Geplaatst:
comment_2171279

Ik ga een Instagram account opzetten met getunde wagens uit GTA V als ik je wagen moet posten moet je et even doorgeven en een foto mee sturen. Ga ook foto's van deze meeting gebruiken credits gaan uiteraard naar de maker van de foto en de eigenaar van de auto. :)

Naam van IG account: gtavcarshowroom

een vraagje hoe kan ik de foto's naar jou toe sturen.want ik heb geen instagram account.en heb ook geen zin om een account te maken want dan weet ik het wel weer van mezelf dan doe ik bijna niks mee. met dat account.

Bewerkt: door ole23

Geplaatst:
comment_2171465

Hey vrienden. Nog niet voeg me toe: schimmelzicht

Ik ben vanavond om 8 uur online en ik wil weer graag ff meeten met je mooie waggie.

Doe je mee??

Specs: headset verplicht, klasse maakt niet uit. Uitzondering super. Start is de paint spray in het centje. Gegroet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.