Jump to content
Geplaatst:
comment_2169405

Ik ben een fanatieke racer in gta en het gaat mij goed af.

42 lost 58 win met nieuwe character

Maar de laatste tijd heb ik moeite om een bepaalde auto voor te blijven.

Ik rijd dan zelf in een sport klasse carbonizzare wat voor mij altijd de goede auto was om meer mee te winnen dan verliezen.

Maar als ik dan in bochtige circuits terecht kom en ik moet tegen een elegy rh8 dan moet ik aardig bijpoten om deze voor blijven om uiteindelijk te verliezen.

Het lijkt dus dat de elegy een betere auto is voor bochtige circuits. Zijn er mensen die liever voor de elegy kiezen om te racen dan een andere auto? Waarom is deze beter?

Of bestaan er nog betere sport klasse auto's in jullie ogen.

Op top en snelheid staat de carbonizzare wel voor met zijn specs.

Graag reacties

PS de jester is voor mij niet de auto waar ik veel mee kan winnen

  • Reacties 116
  • Bezichtigingen 8.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2173291

Simpel gezegd is slipstreamen iid gewoon achter iemand rijden.

Op dat moment heb jij geen luchtweerstand, omdat je voorganger die al doorbreekt. Je rijd als het ware dus in 'n vacuum.

Omdat jij geen luchtweerstand hebt kun je 'n hogere topsnelheid bereiken dan normaal wat ervoor zorgt dat je gekatapulteerd lijkt te worden zodra je uit de kofferbak van je voorganger wegduikt.

Je zou het idd kunnen vergelijken met Catch Up, ware het niet dat slipstreamen echt bestaat, je wel kort achter 'n voorligger moet rijden om dit effect teweeg te brengen en het idd alleen werkt als je recht achter iemand zit. Zodra je binnen bereik bent, wordt het door R* in beeld gebracht door witte luchtwervelingslijnen achter je voorganger. Let maar eens op.

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2173297

Catch up is een optie waardoor de koploper enigzins langzamer gaat rijden en de achterliggende spelers meer snelheid krijgen om toch nog concurrentie te zijn, ongeacht auto of tuning installaties

Dit klopt niet.

Het is gebaseerd op de racerij. Je rijd even zonder tegenwind waardoor je minder weerstand hebt. Dit heeft geen invloed op de voorganger.

In nascar of wielrennen wordt dit gebruikt om je teamgenoten naar voren te trekken. Of bij andere racerij om te kunnen inhalen bij gelijke auto's!

Dus zoals jij verklaard klopt niet.

De achterloper kan dus even door een minder weerstand meer snelheid behalen.

Wat jij bedoelt is catch up. Een arcade optie waarbij de koploper langzamer gaat rijden. Dit staat dus altijd uit bij ons en slipstream staat aan

Bewerkt: door schimmelzicht

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2173302

Dat zeg ik. Dat is catch up. Een arcade optie. Optie aan en de voorganger is trager.

Slipstream is het verhaal waar nu over gepraat.

Wij reden gisteren natuurlijk met catch up uit!

Excuses ik heb een stukje tekst over het hoofd gezien. Ik dacht dat het nog steeds over slipstream ging...

Bewerkt: door schimmelzicht

Geplaatst:
comment_2173494

ik reed gister inderdaad in een gele alagy ..

de gene die aan het beuken was wil ik wel vertellen , maar uit respect voor die persoon doe ik dat liever niet :) ik hoop en ga er vanuit dat die persoon het zelf wel weet :)

Geplaatst:
comment_2173572

ik reed gister inderdaad in een gele alagy ..

de gene die aan het beuken was wil ik wel vertellen , maar uit respect voor die persoon doe ik dat liever niet :) ik hoop en ga er vanuit dat die persoon het zelf wel weet :)

In de Gumball 3000 race (point to point startend in de haven) was ik dat iig. :D

Maar goed ... ik kan je verzekeren dat dat niet bewust was, maar slechts 'n kwestie van in elk gaatje duiken dat je liet. Dat deed ik echter precies op de momenten dat jij net de deur weer dichtgooide, je verdedigde je positie met hand en tand en deed dat ook nog eens erg goed, en ja ... dan is 'n botsing onoverkomelijk. ;)

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2173577

of als je weet dat je langzamer bent (veel langzamer) gewoon voor laten gaan.

Maar zo'n beslissing is natuurlijk te overwegen of je die persoon wel aardig vind.

Laatste ronde tussen 1e en 2e plek ga je natuurlijk nooit je plek opgeven.

Of juist wel en op een recht stuk voor finish inhalen in de slipstream.

Geplaatst:
comment_2173582

Dat eerste doe ik straks alleen met jou in de San Andreas Grand Prix, de rest moet maar zien hoe ze me voorbij komen. Als ze echt sneller zijn moet dat geen probleem zijn, want met hand en tand verdedigen doe ik nooit. Daarvoor moet ik teveel in m'n spiegels kijken en dan gaat het juist fout bij me. Ik ga hooguit iets verdedigendere lijnen rijden.

Dat van die slipstream doe ik idd eigenlijk nooit en is best 'n goed idee. Ik snap nu iig wel waarom je me onlangs (in GTA Forum) voorbij liet, terwijl ik juist jou je positie teruggaf na 'n onbedoelde tik + spin die daarop volgde. Jammer dat het niet uitpakte zoals gepland. Alhoewel ... het werte wel, alleen dat foutje in die laatste bocht he? ;)

Bewerkt: door FcUtreg4Life

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.