Geplaatst: 22 maart 201411 jaren comment_2171105 Weet iemand hoe je een npc kan laten uitstappen uit zijn voertuig wanneer zijn waypoint klaar is? en weet iemand mischien hoe je een npc je kan transporteren met bijvoorbeeld een helicopter? ik kan namelijk geen informatie vinden over deze dingen Bewerkt: 22 maart 201411 jaren door KRAKELINGCATcarnage
Geplaatst: 23 maart 201411 jaren comment_2171258 Je kan het het beste aan dutchy3010 vragen dat is ook de maker van de mod, gewoon effe pb sturen.
Geplaatst: 23 maart 201411 jaren Auteur comment_2171282 Je kan het het beste aan dutchy3010 vragen dat is ook de maker van de mod, gewoon effe pb sturen. Thx zal ik doen
Geplaatst: 30 maart 201411 jaren comment_2174604 1. Hiervoor moet je de "leave car" animatie gebruiken en daarbij een route definiëren. 2. Hiervoor moet je eerst een actor definiëren, die je met behulp van een route animatie naar de bestemming laat rijden. Daarna geef je de player een "teleport to car" objective, in één van de passagiers plekken van de auto. Vervolgens geef je de player een checkpoint objective, op de plek van de bestemming (ruime grootte aanhouden voor deze checkpoint).
Weet iemand hoe je een npc kan laten uitstappen uit zijn voertuig wanneer zijn waypoint klaar is? en weet iemand mischien hoe je een npc je kan transporteren met bijvoorbeeld een helicopter? ik kan namelijk geen informatie vinden over deze dingen
Bewerkt: door KRAKELINGCATcarnage